Zaterdag, 17 juni 2023
  9 Antwoorden
  6.4K bezoeken
Bij elke wijziging die ik in een cel heb aangebracht, krijg ik dit wachtwoordvak. Ik heb nooit een wachtwoord ingesteld. Ik kan op Annuleren klikken, dan verschijnt er een dialoogvenster met een VB-compileerfout, ik klik op OK, het verdwijnt en de wijziging is aangebracht. Dit gebeurt op volledig willekeurige tijdstippen. Ik werk in een document, verander cellen zonder problemen, en dan geeft de volgende wijziging die ik aanbreng me ineens dit wachtwoordvak.
Bijlagen (2)
10 maanden geleden
·
#3561
Hey daar!

Het spijt me te horen over het ongemak dat u ondervindt. Het lijkt ongebruikelijk dat u dit probleem ondervindt zonder een wachtwoord in te stellen. We kunnen echter een paar stappen voor probleemoplossing proberen om dit voor u op te lossen.

Ten eerste raad ik aan Kutools voor Excel opnieuw te installeren. Soms kan het opnieuw installeren van de software onverwachte problemen zoals deze helpen oplossen.

Als het probleem zich blijft voordoen, zelfs na het opnieuw installeren, overweeg dan om ons een foutenrapport te sturen door op te klikken Help > Instellingencentrum > Fout bij indienen op het Kutools-tabblad.
fout indiening.png

Nogmaals mijn excuses voor het eventuele ongemak, en we zullen ons best doen om u te helpen bij het oplossen van dit probleem. Laat het ons weten als u nog vragen of opmerkingen heeft.

Amanda
10 maanden geleden
·
#3563
Bedankt @thoffman223 voor het melden van dit probleem.

Ik heb hetzelfde probleem dat sporadisch voorkomt in "Kutools for Excel" versie 27.00.181 op Windows 10 22H2, OS Build 19045.3086, in Microsoft Excel voor Microsoft 365 MSO (versie 2305 Build 16.0.16501.20074) 64-bit.

Het opnieuw installeren van "Kutools for Excel" helpt niet (twee keer geprobeerd).

Waarnemingen tot nu toe:
1. Lijkt het meest voor te komen de eerste keer dat ik Excel start nadat de pc opnieuw is opgestart.
2. Maakt niet uit welk formaat het veld heeft dat ik aan het bewerken ben.
3. Maakt niet uit hoe ik het veld verlaat na het bewerken; [Enter], [Tabblad].
4. Op het moment dat ik dit post, ben ik nog bezig met de "Proefversie".
10 maanden geleden
·
#3564
Bedankt @thoffman223 voor het melden van dit probleem.

Ik heb hetzelfde probleem dat sporadisch voorkomt in "Kutools for Excel" versie 27.00.181 op Windows 10 22H2, OS Build 19045.3086, in Microsoft Excel voor Microsoft 365 MSO (versie 2305 Build 16.0.16501.20074) 64-bit.

Het opnieuw installeren van "Kutools for Excel" helpt niet (twee keer geprobeerd).

Waarnemingen tot nu toe:
1. Lijkt het meest voor te komen de eerste keer dat ik Excel start nadat de pc opnieuw is opgestart.
2. Maakt niet uit welk formaat het veld heeft dat ik aan het bewerken ben.
3. Maakt niet uit hoe ik het veld verlaat na het bewerken; [Enter], [Tabblad].
4. Op het moment dat ik dit post, ben ik nog bezig met de "Proefversie".
Hey daar!

Bedankt voor je feedback. Probeer de compatibele modus in te schakelen door te klikken Help > Instellingencentrum en selecteren Enbale-compatibele modus.
compatibel.png

Als het probleem zich blijft voordoen, zelfs nadat u het opnieuw hebt geïnstalleerd, kunt u ons op het tabblad Kutools een foutenrapport sturen door op te klikken Help > Instellingencentrum > Fout bij indienen.
Dank bij voorbaat.

Amanda
Bijlagen (1)
10 maanden geleden
·
#3565
Bij elke wijziging die ik in een cel heb aangebracht, krijg ik dit wachtwoordvak. Ik heb nooit een wachtwoord ingesteld. Ik kan op Annuleren klikken, dan verschijnt er een dialoogvenster met een VB-compileerfout, ik klik op OK, het verdwijnt en de wijziging is aangebracht. Dit gebeurt op volledig willekeurige tijdstippen. Ik werk in een document, verander cellen zonder problemen, en dan geeft de volgende wijziging die ik aanbreng me ineens dit wachtwoordvak.

Probeer de compatibele modus in te schakelen door te klikken Help > Instellingencentrum en selecteren Enbale-compatibele modus.

Amanda
10 maanden geleden
·
#3566
Bedankt @thoffman223 voor het melden van dit probleem.

Ik heb hetzelfde probleem dat sporadisch voorkomt in "Kutools for Excel" versie 27.00.181 op Windows 10 22H2, OS Build 19045.3086, in Microsoft Excel voor Microsoft 365 MSO (versie 2305 Build 16.0.16501.20074) 64-bit.

Het opnieuw installeren van "Kutools for Excel" helpt niet (twee keer geprobeerd).

Waarnemingen tot nu toe:
1. Lijkt het meest voor te komen de eerste keer dat ik Excel start nadat de pc opnieuw is opgestart.
2. Maakt niet uit welk formaat het veld heeft dat ik aan het bewerken ben.
3. Maakt niet uit hoe ik het veld verlaat na het bewerken; [Enter], [Tabblad].
4. Op het moment dat ik dit post, ben ik nog bezig met de "Proefversie".
Hey daar!

Bedankt voor je feedback. Probeer de compatibele modus in te schakelen door te klikken Help > Instellingencentrum en selecteren Enbale-compatibele modus.
[bijlage]compatibel.png[/bijlage]

Als het probleem zich blijft voordoen, zelfs nadat u het opnieuw hebt geïnstalleerd, kunt u ons op het tabblad Kutools een foutenrapport sturen door op te klikken Help > Instellingencentrum > Fout bij indienen.
Dank bij voorbaat.

Amanda


Dankjewel @Amanda.
Ik heb nu "Compatibele modus inschakelen" geselecteerd volgens uw suggestie, ben opnieuw opgestart (volgend op "Herstart Excel opnieuw zodat uw wijzigingen van kracht kunnen worden") en heb daarna geverifieerd dat de instelling actief is (geselecteerd).
Mocht het probleem zich opnieuw voordoen, dan zal ik uw suggestie volgen om te rapporteren via "Foutverzending".
Als het probleem zich niet opnieuw voordoet (gedurende de komende dagen), laat ik het je weten in dit bericht.
10 maanden geleden
·
#3571
Hallo Skutools,

Bedankt dat u ons op de hoogte heeft gesteld van de stappen die u heeft ondernomen om het probleem op te lossen.

Neem gerust contact met ons op als u nog meer problemen ondervindt. We zijn hier om u te helpen.

Amanda
10 maanden geleden
·
#3572
Bedankt @thoffman223 voor het melden van dit probleem.

Ik heb hetzelfde probleem dat sporadisch voorkomt in "Kutools for Excel" versie 27.00.181 op Windows 10 22H2, OS Build 19045.3086, in Microsoft Excel voor Microsoft 365 MSO (versie 2305 Build 16.0.16501.20074) 64-bit.

Het opnieuw installeren van "Kutools for Excel" helpt niet (twee keer geprobeerd).

Waarnemingen tot nu toe:
1. Lijkt het meest voor te komen de eerste keer dat ik Excel start nadat de pc opnieuw is opgestart.
2. Maakt niet uit welk formaat het veld heeft dat ik aan het bewerken ben.
3. Maakt niet uit hoe ik het veld verlaat na het bewerken; [Enter], [Tabblad].
4. Op het moment dat ik dit post, ben ik nog bezig met de "Proefversie".
Hey daar!

Bedankt voor je feedback. Probeer de compatibele modus in te schakelen door te klikken Help > Instellingencentrum en selecteren Enbale-compatibele modus.
[bijlage]compatibel.png[/bijlage]

Als het probleem zich blijft voordoen, zelfs nadat u het opnieuw hebt geïnstalleerd, kunt u ons op het tabblad Kutools een foutenrapport sturen door op te klikken Help > Instellingencentrum > Fout bij indienen.
Dank bij voorbaat.

Amanda


Dankjewel @Amanda.
Ik heb nu "Compatibele modus inschakelen" geselecteerd volgens uw suggestie, ben opnieuw opgestart (volgend op "Herstart Excel opnieuw zodat uw wijzigingen van kracht kunnen worden") en heb daarna geverifieerd dat de instelling actief is (geselecteerd).
Mocht het probleem zich opnieuw voordoen, dan zal ik uw suggestie volgen om te rapporteren via "Foutverzending".
Als het probleem zich niet opnieuw voordoet (gedurende de komende dagen), laat ik het je weten in dit bericht.


*** Update 2023-06-27: ***
Ik heb sinds het toepassen van de tijdelijke oplossing "Compatibele modus inschakelen" 2023-06-21 het probleem niet ondervonden.

Hoewel de tijdelijke oplossing lijkt te werken, vraag ik me af welke functionaliteit wordt verminderd door de "compatibele modus" te gebruiken.
Kunt u alstublieft informeren?
10 maanden geleden
·
#3574
Hallo,

Bedankt voor het updaten van de situatie. We zijn blij dat nieuws te horen!

Met betrekking tot uw vraag over de verminderde functionaliteit door het gebruik van de "compatibele modus", willen we u verzekeren dat het inschakelen van de compatibele modus geen invloed heeft op de functionaliteit van de software. Het is ontworpen om de compatibiliteit van de software of bepaalde functies te verbeteren die mogelijk niet volledig worden ondersteund in bepaalde omgevingen.

Als u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om ons dit te laten weten. We zijn hier om u te helpen.

Amanda
4 maanden geleden
·
#8503
Bedankt voor het advies, ik zal het proberen zoals je zei en als ik een probleem tegenkom, zal ik het vragen door mijn eigen topic te starten.
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.