By Bret Gregory op donderdag 15 juni 2023
Geplaatst in Kutools for Excel
Antwoorden 1
sympathieën 0
keer bekeken 3.2K
Stemmen 0
Ik heb gemerkt dat elke keer dat ik een Kutools-functie in Excel gebruik, zoals het wijzigen van het hoofdlettergebruik van een cel, de geschiedenis van het ongedaan maken wordt gewist, zodat ik geen wijzigingen ongedaan kan maken voordat ik de functie gebruikte. Is dit normaal? Ik zie dat dit op een dag een aantal grote problemen veroorzaakt als ik de wijzigingen niet ongedaan kan maken nadat ik een van deze functies heb gebruikt. Is er een manier om dit op te lossen?
Hoi,

Mijn excuses voor het veroorzaakte ongemak. Helaas staat Excel geen andere invoegtoepassingen toe om toegang te krijgen tot de ongedaan gemaakte geschiedenis. Als gevolg hiervan kunt u, wanneer u onze functie gebruikt, slechts één keer ongedaan maken, en deze optie voor ongedaan maken wordt door ons geleverd, niet door Excel zelf.

Als u verwacht dat u in de toekomst eerdere werkbladgegevens ongedaan moet maken, raden we u ten zeerste aan om vooraf een back-up te maken. Deze voorzorgsmaatregel zorgt ervoor dat u over een beveiliging beschikt, zodat u indien nodig de gewenste wijzigingen kunt herstellen.

Amanda
·
11 maanden geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht