By VinceF op dinsdag 02 mei 2023
Geplaatst in Kutools for Excel
Antwoorden 4
sympathieën 0
keer bekeken 3.3K
Stemmen 0
Ik heb geprobeerd Excel 26.3 over te zetten van mijn oude laptop naar een nieuwe laptop, beide met Office 2016. Op de oude laptop werkte de "doorzoekbare vervolgkeuzelijst prima en ik kon namen aan de lijst toevoegen en de lijst zou automatisch worden bijgewerkt. Op de nieuwe laptop en aangezien ik 26.3 die ik heb gekocht versus 27.0 niet kon overzetten. Nu wordt de DDL niet bijgewerkt wanneer ik een nieuwe naam toevoeg en wanneer ik het programma sluit en opnieuw start, verliest het de DDL en moet ik beginnen helemaal over het maken van de DDL. In vs. 26.3 kon ik een vinkje plaatsen op de "Doorzoekbare DDL", op de nieuwe vs. 27.0 is het selectievakje er niet of niet beschikbaar .... zie screenshots. Het is absoluut noodzakelijk dat ik krijg deze functie zsm. Bedankt
Hey daar!

Onze excuses voor het eventuele ongemak, aangezien we onlangs de logica hebben geüpgraded om de geavanceerde vervolgkeuzelijstfunctie uit te voeren.

Nadat u een normale vervolgkeuzelijst hebt gemaakt,
- als u de lijst doorzoekbaar wilt maken, selecteert u de Doorzoekbare vervolgkeuzelijst optie.
- als u selectievakjes aan de vervolgkeuzelijst wilt toevoegen, selecteert u de Vervolgkeuzelijst met selectievakjes optie (u kunt de DDL ook doorzoekbaar maken in het pop-up dialoogvenster).

geavanceerde ddls.png


Niet dat je dat zou moeten doen sla de werkmap op voordat u deze sluit om er zeker van te zijn dat u de doorzoekbare vervolgkeuzelijst hebt opgeslagen.

Wat betreft het probleem van het toevoegen van namen die de lijst niet automatisch bijwerken, stellen we uw feedback op prijs en willen we u verzekeren dat ons team al bezig is met het oplossen van dit probleem. We verwachten binnen twee weken een oplossing te hebben. Bedankt voor uw geduld en begrip.

Amanda
·
12 maanden geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bedankt voor je antwoord, ik kijk uit naar de oplossing voor het "toevoegen van namen".
·
12 maanden geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Ik zie ook dat bij het beveiligen van een werkblad de DDL nog steeds beschikbaar is...goed gedaan...!
Ik kijk uit naar de update die de toegevoegde namen aan een DDL repareert
·
12 maanden geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hoi,

Bedankt voor je feedback! Ik ben blij te horen dat de werkbladbeveiliging goed voor je werkt.

We streven er altijd naar onze producten te verbeteren en ik waardeer uw suggestie voor de update om de toegevoegde namen aan een DDL te corrigeren.

Laat het ons weten als u in de toekomst nog andere suggesties of feedback heeft.

Amanda
·
12 maanden geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht