Anonieme gebruiker
  Vrijdag, 28 april 2023
  3 Antwoorden
  3.1K bezoeken
Heb wat hulp / begeleiding nodig alstublieft. Telkens wanneer ik de Kutools-functie "Trendlijnen toevoegen aan meerdere reeksen" gebruik voor een spreidingsgrafiek (voor de hele grafiek, niet slechts één reeks), gaat de trendlijn veel verder dan de gegevens op de x-as. Ik heb het seriebereik gecontroleerd en het is nauwkeurig. Waarom gaat de trendlijn zo ver buiten mijn gegevens en hoe los ik dit op? TIA Schermafbeelding 2023-04-27 091527.jpg
1 jaar geleden
·
#3506
Hey daar!

De Voeg trendlijnen toe aan meerdere series functie van de huidige versie ondersteunt alleen het verwerken van gegevens in de vorm zoals hieronder weergegeven.

Voeg trendlijnen toe aan meerdere reeksen data.png

Laat het me weten als u nog vragen heeft. :)

Amanda
12 maanden geleden
·
#3514
Hallo Amanda, ja, leg het uit. Waarom zou de reeks die ik presenteerde niet werken (waarbij de X-as hetzelfde is voor alle reeksen, maar de Y-as de verschillende gegevens zal hebben)? En als wat je zegt waar is, wat is deze functie dan trending in mijn voorbeeld?? TIA
11 maanden geleden
·
#3515
Hoi Tia,

Mijn excuses voor het ongemak veroorzaakt door de Voeg trendlijnen toe aan meerdere series functie in de huidige versie, die optimalisatie vereist. We kunnen garanderen dat u trendlijnen kunt toevoegen met behulp van het gegevensformaat dat eerder naar u is verzonden. Als u echter liever de gegevensindeling gebruikt die u hebt opgegeven, kunt u proberen de Serie X-waarde aan te passen aan uw gegevens op de x-as door deze stappen te volgen:

1.png
2.png
3.png

U kunt er zeker van zijn dat ik het probleem al heb doorgestuurd naar ons ontwikkelingsteam om het in een toekomstige release op te lossen. We waarderen uw feedback en danken u voor het gebruik van ons product!

Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.