Vrijdag, 31 augustus 2018
  6 Antwoorden
  8.7K bezoeken
Hallo, ik heb zojuist KUTOOLS voor Excel 18 gedownload. Ik heb het echter geïnstalleerd als ik naar 'Invoegen', 'Lijst' ga
alle combinaties', krijg ik 'Initialisatiefout 4'.

Ik weet niet zeker of het te maken heeft met onze McAfee antivirus.

Heb je een link waar we die kunnen downloaden? En vermijd de
kwestie?

Dank je,
Lorenzo D
5 jaar geleden
·
#1716
Hallo,
Kunt u andere functies van de software gebruiken?
Zo nee, probeer dan de antivirussoftware uit te schakelen en probeer het opnieuw.
Dank bij voorbaat.
Ik krijg ook dezelfde foutmelding "Initialisatiefout 4". Ik kan mijn AV-software niet volledig uitschakelen, maar ik heb zowel de map c:\program files(x86)\kutools als de map c:\Users\gebruikersnaam\app data\roaming\kutools uitgesloten, maar het mocht niet baten.

Bovendien heb ik op andere laptops in ons bedrijf kunnen gebruiken en heb ik niet hetzelfde probleem gehad.

Ik heb geprobeerd de software te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik installeerde aanvankelijk met de MSI, maar bij de tweede installatiepoging gebruikte ik de exe. Dit is met versie 18.0. Help alstublieft.

Hartelijk dank,
Phil P
5 jaar geleden
·
#1718
Hallo,
Ga eerst naar het verwijderen van Kutools voor Excel via het Configuratiescherm.
En ga dan naar het downloaden en installeren van het exe-pakket. :)
Frustrerend. KuTools heeft het langst perfect gewerkt en nu krijg ik deze initialisatiefout. Ik heb Excel verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en opnieuw opgestart. Heb nog steeds hetzelfde probleem. En ik heb ook Excel toegevoegd aan mijn Firewall-uitzonderingen.
hallo Jay,

Hetzelfde probleem hier, KT begon net de KTEMAI~1.dll-fout weer te geven (eerder toonde het de volledige naam ... kemain32.dll ... hmm wat dat ook betekent).
Werkte weer na volledige (maar volledige herinstallatie van Office 365). Eerder had ik Office verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ik was wat restjes vergeten (plus, ik had een slechte mix).
Hoe dan ook, terugkomend om te zeggen dat als niets anders werkt, het volledig verwijderen van Office 365 en het opnieuw installeren van KT voor mij werkte.
Wat natuurlijk een duidelijke indicatie is dat het geen KT-probleem is...
Sorry voor het lawaai, jongens!
Schakel elk antivirusprogramma uit, ik gebruik MS Office 2016 en het geeft Microsoft Office-fout 30034-4 en het werd opgelost door de antivirus uit te schakelen.
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.