Donderdag 03 november 2022
  3 Antwoorden
  4.6K bezoeken
Op een nieuwe computer met Win10 geïnstalleerd werd eerst versie 24.00 van Ku Tools for Excel geïnstalleerd.
Licentie is gekocht en de versie van KuTools is geregistreerd.
Als ik de updates wil controleren, krijg ik de foutmelding 'Checking for update error, please try again later'
Ik heb versie 26.10 gedownload en Excel opnieuw geopend, ik zie nog steeds de oude versie 24.00.
Hoe kan ik upgraden naar de nieuwste versie?

Ook het menu van het speciale filter initieert niets. hoe kan ik dit laten werken? Hetzelfde geprobeerd op een computer van een collega en daar werkt alles op versie 24.00
Reden voor aanschaf van deze tool waren de speciale filtermogelijkheden maar deze werken niet.
1 jaar geleden
·
#3185
Hey daar!

Als je de versie 26.10 hebt gedownload en met succes hebt geïnstalleerd, moet je Kutools worden geüpgraded. Als dit niet het geval is, probeer dan Kutools voor Excel van uw computer te verwijderen en download en installeer vervolgens 26.10,

Als er nog vragen zijn, aarzel dan niet om ze aan mij te stellen. :)

Over het speciale filter, probeer het opnieuw nadat u 26.10 hebt geïnstalleerd. Als het nog steeds niet werkt, controleer dan de taal en de Excel-versie die u gebruikt. En kijken of ze hetzelfde zijn als die van je collega?

Amanda
1 jaar geleden
·
#3188
Hallo Amanda,
Ik heb alles verwijderd en de nieuwe versie opnieuw geïnstalleerd. Nu ben ik op 26.10 en alles werkt nu.
Ik kan mijn speciale filter weer gebruiken :)
1 jaar geleden
·
#3189
Hi again,

Het is fijn om dat te horen! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust :D

Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.