Anonieme gebruiker
  Vrijdag, september 23 2022
  3 Antwoorden
  4.3K bezoeken
Hallo,
Ik heb je tutorial gevolgd die goed werkte. Maar ik zou verschillende elementen in dezelfde cel willen combineren, maar in een ander blad. Is dit mogelijk ? Ik kan het niet. Kan je me alsjeblieft helpen ? Dank je.
1 jaar geleden
·
#3085
Geaccepteerd antwoord
Hey daar!

Laten we zeggen dat uw vervolgkeuzelijst zich in A1:A10 in Blad1 bevindt en dat u meerdere items uit de vervolgkeuzelijst in cellen in A1:A10 selecteert, u kunt de formule invoeren in A1 in Blad2: = Sheet1! A1en sleep vervolgens de vulgreep naar beneden om de formule toe te passen op de onderstaande cellen tot A10.

Amanda
1 jaar geleden
·
#3085
Geaccepteerd antwoord
Hey daar!

Laten we zeggen dat uw vervolgkeuzelijst zich in A1:A10 in Blad1 bevindt en dat u meerdere items uit de vervolgkeuzelijst in cellen in A1:A10 selecteert, u kunt de formule invoeren in A1 in Blad2: = Sheet1! A1en sleep vervolgens de vulgreep naar beneden om de formule toe te passen op de onderstaande cellen tot A10.

Amanda
1 jaar geleden
·
#3086
Heel erg bedankt. Dat is geweldig.
Ik heb nog een vraag over hetzelfde onderwerp. Hoe verwijder je een item in de cel waarin meerdere items in de vervolgkeuzelijsten zijn gegroepeerd (bijvoorbeeld als ik verkeerd heb geselecteerd)? In feite hoe terug te gaan. Ik kon de informatie niet vinden in de tutorial. Bij voorbaat bedankt.
1 jaar geleden
·
#3088
Hey daar!

U kunt op Ctrl + Z drukken om de selectie ongedaan te maken. Of selecteer gewoon de items die u niet wilt en verwijder ze uit de resultaatcel.

Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.