Maandag 08 augustus 2022
  12 Antwoorden
  6.6K bezoeken
Excel 2016 gebruiken

Doorzoekbare DD-lijst werkt prima totdat ik het blad beveilig, zodra ik het blad bescherm, doet het dat niet.

Hartelijk dank,
VinceF
1 jaar geleden
·
#3005
Hey daar!

Voor de huidige versie van Kutools for Excel, de Doorzoekbare vervolgkeuzelijst functie is niet beschikbaar nadat het blad is beveiligd.

Maar het goede nieuws is dat we de doorzoekbare DD-lijst in de volgende versie beschikbaar zullen maken, zolang de cellen waarin u de functie toepast, ontgrendeld zijn. :D

Als u nog andere vragen heeft, aarzel dan niet om mij deze te stellen.

Amanda
1 jaar geleden
·
#3008
Amanda, bedankt voor je antwoord,

Ik weet niet zeker waarom dit een probleem zou zijn ... het lijkt mij dat men het blad moet kunnen beschermen en toch de doorzoekbare DD-lijst moet laten werken.
Niettemin zijn zowel de cellen met de DD-lijst als de cellen waar ook de lijstverwijzingen naar verwijzen allemaal onbeschermd/ontgrendeld. Dus, zoals je schreef "...de doorzoekbare DD-lijst is beschikbaar zolang de cellen waarin je de functie toepast ontgrendeld zijn", lees ik dit verkeerd of mis ik iets?

Hartelijk dank,
VinceF
Excel 2016
1 jaar geleden
·
#3013
Ik ben al twee dagen aan het zoeken naar een antwoord op mijn bericht... Het enige wat ik zie is dat de ondersteuning een vrije dag/offline is?
1 jaar geleden
·
#3014
Sorry, het ondersteunt het beveiligde werkblad nu niet. We zullen het in de volgende versie ondersteunen. :D
1 jaar geleden
·
#3022
Amanda, bedankt voor je antwoord,

Ik weet niet zeker waarom dit een probleem zou zijn ... het lijkt mij dat men het blad moet kunnen beschermen en toch de doorzoekbare DD-lijst moet laten werken.
Niettemin zijn zowel de cellen met de DD-lijst als de cellen waar ook de lijstverwijzingen naar verwijzen allemaal onbeschermd/ontgrendeld. Dus, zoals je schreef "...de doorzoekbare DD-lijst is beschikbaar zolang de cellen waarin je de functie toepast ontgrendeld zijn", lees ik dit verkeerd of mis ik iets?

Hartelijk dank,
VinceF
Excel 2016

Sorry, er was een typfout. Ik zei dat het goede nieuws is dat we de doorzoekbare DD-lijst beschikbaar zullen maken in de volgende versie, zolang de cellen waarin je de functie toepast, ontgrendeld zijn.

Het spijt mij van de vertraging.

Amanda
1 jaar geleden
·
#3026
Nogmaals bedankt voor het antwoord en de verduidelijking. Heeft u een indicatie wanneer de bijgewerkte versie zal worden uitgebracht?
1 jaar geleden
·
#3035
Nogmaals bedankt voor het antwoord en de verduidelijking. Heeft u een indicatie wanneer de bijgewerkte versie zal worden uitgebracht?
De nieuwe versie zou over twee of drie maanden gelanceerd moeten worden. Let op: dit is een geschatte tijd :)

Amanda
1 jaar geleden
·
#3040
Hallo VinceF,

We hebben een bètaversie gemaakt die de bijgewerkte functie Doorzoekbare vervolgkeuzelijst bevat: https://download.extendoffice.com/downloads/Kutools-for-Excel/beta/26.10/KutoolsforExcelSetup.Inno.exe

Gelieve te downloaden en te proberen. Als er problemen zijn, aarzel dan niet om het mij te vragen. :)

Amanda
1 jaar geleden
·
#3392
Hallo Amanda,

Ik geloof dat ik de meest recente versie van de Kutools-software heb gedownload, maar ik ervaar nog steeds het probleem dat het doorzoekbare vervolgkeuzemenu niet werkt op beveiligde bladen. Is de functie nog niet vrijgegeven? Of doe ik iets fout?

Laat het me weten!

Vriendelijke groeten,
FrisoE
1 jaar geleden
·
#3397
Hey daar!

De nieuwe versie (Kutools voor Excel 27.0) met de functie komt binnenkort uit. Abonneer u alstublieft op onze website zodat u de release-opmerking niet mist.

Merk op dat nadat u Kutools voor Excel 27.0 hebt gedownload en geïnstalleerd, voordat u het doorzoekbare vervolgkeuzemenu op beveiligde bladen gebruikt, u het volgende moet doen: 1. selecteer het bereik waar u het doorzoekbare vervolgkeuzemenu hebt toegepast; 2. klik op Kutools Plus > Ontwerpweergave > Cellen ontgrendelen; 3. bescherm het werkblad.

Amanda
1 jaar geleden
·
#3399
Hallo Amanda,

Bedankt voor uw reactie!

Heeft u een indicatie wanneer u de release van Kutools voor Excel 27.0 kunt verwachten?

FrisoE
1 jaar geleden
·
#3405
Hoi FrisoE en VinceF,

Kutools voor Excel 27.0 is nu vrijgegeven :D , hier is de downloadlink: https://www.extendoffice.com/download/kutools-for-excel.html

Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.