Maandag 01 augustus 2022
  4 Antwoorden
  23.2K bezoeken
Goed nieuws! Kutools for Excel 26.10 wordt geleverd met tientallen handige kaartsjablonen, handige nieuwe functies en uitstekende functieverbeteringen! U kunt upgraden naar of een gratis proefversie van deze versie hebben door Kutools voor Excel 26.10 te downloaden.
Tip: volledige functie en functionaliteit, gratis proefperiode van 30 dagen! Als de gratis upgrade-ondersteuningsperiode van 2 jaar niet is verstreken, heeft u het recht om deze versie te upgraden.

Verbeteringen
1. Wachtwoordmanager: bij het openen van een werkmap die is gecodeerd met een wachtwoord, verschijnt Kutools 'Wachtwoordmanager in het dialoogvenster Wachtwoord, zelfs als de optie "Wachtwoord automatisch invullen" niet is ingeschakeld.
2. Vergelijk werkbladen: geoptimaliseerde interface, verbeterde verwerkingslogica.
3. Geoptimaliseerde opstartsnelheid en verbeterde stabiliteit en compatibiliteit.

vast
1. Opgelost: de functie "Een nummer verzinnen" werkt in sommige gevallen niet correct bij het omgaan met decimalen.
2. Opgelost: er treden fouten op bij het toepassen van de functie "Dynamic Ranking Bar Chart" in sommige andere talen dan Engels.
3. Opgelost: het toepassen van de functie "Gegevens splitsen" op een uitgebreid gegevenswerkblad kan fouten veroorzaken.
4. Opgelost: het toepassen van de functie "Werkboek splitsen" kan in sommige gevallen fouten veroorzaken.
5. Opgelost: bij het hernoemen van werkbladen met de functie "Werkblad hernoemen", kunnen speciale tekens in de nieuwe naam fouten veroorzaken.
6. Opgelost: er treden in sommige gevallen fouten op bij het gebruik van VBA om Kutools-functies aan te roepen.
7. Opgelost: andere kleine bugs.
1 jaar geleden
·
#2981
Komt er binnenkort een volledige versie-update naast deze kleine fix-update?
dus als ik op update controleren klik en "Betaalde upgrade" zie, is het tijd voor mij om het product dat ik al in bezit heb opnieuw te kopen?

https://ibb.co/8PfpVjm
1 jaar geleden
·
#2984
dus als ik op update controleren klik en "Betaalde upgrade" zie, is het tijd voor mij om het product dat ik al in bezit heb opnieuw te kopen?

[bijlage]kutools-upgrade.png[/bijlage]
1 jaar geleden
·
#3015
Komt er binnenkort een volledige versie-update naast deze kleine fix-update?

Hey daar!

We werken aan de volledige versie-update, maar ik kan de lanceringstijd niet garanderen. Dus abonneer je op onze website, zodra deze is gelanceerd, sturen we release-opmerkingen naar onze abonnees. :)

Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.