By erevenga op donderdag 28 juli 2022
Geplaatst in Kutools for Excel
Antwoorden 10
sympathieën 0
keer bekeken 6.2K
Stemmen 0
Ik heb een afhankelijke lijst met drie niveaus in een tabel opgesteld. Het werkt allemaal prima tot de laatst geselecteerde rij (263). Er ontstaat een probleem bij het starten van een nieuwe rij. Vervolgkeuzelijst verschijnt alleen op het eerste niveau. Tweede en derde hebben geen vervolgkeuzeknop.
Ik heb geprobeerd dit probleem op te lossen door de selectie uit te breiden tot de hele drie kolommen, maar het stopt nooit met verwerken en blokkeert Excel.

Enige suggestie?
Hey daar!

We hebben het bestand gecontroleerd dat je hebt verzonden, we hebben vastgesteld dat je het bereik van de dynamische vervolgkeuzelijst niet hebt uitgebreid. Wat betekent dat het bereik waarop u de functie hebt toegepast $H$2:$J$263 is. Ga als volgt te werk om het assortiment uit te breiden:

1. Klik op het tabblad Kutools op Navigatie. En klik vervolgens op het rood omcirkelde pictogram zoals hieronder weergegeven om de verborgen werkbladen zichtbaar te maken.
show-hidden.png


2. Verwijder Lijst en List1 zoals hieronder aangegeven.
verwijder-verborgen.png


3. Ga terug naar RECIBIDAS vel. Klik op een cel in het bereik $H$2:$J$263En klik op Bereik dynamisch vervolgkeuzelijst uitbreiden.
expand-bereik.png


4. Er verschijnt een dialoogvenster Uitvoerbereik, selecteer nu het nieuwe bereik waar u de vervolgkeuzelijst wilt hebben. Het nieuwe assortiment wordt in het vak ingevuld. Als alternatief kunt u het bereik rechtstreeks in het invoervak ​​typen, bijvoorbeeld $H$2:$J$300.
expand-range-box.png


5. klikken OK.

De vervolgkeuzelijst wordt nu toegepast in het nieuwe uitgebreide bereik. Als er nog andere problemen zijn, aarzel dan niet om het mij te vragen.

Amanda
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hey daar!

Kunt u het door u genoemde Excel-bestand bijvoegen?
(Als je problemen hebt met het bijvoegen van een bestand, bekijk dan dit bericht: https://www.extendoffice.com/forum/9-others/2915-instruction-to-upload-an-attachement-in-a-post.html)

Trouwens, welke functie heb je gebruikt van Kutools voor Excel?

Dank bij voorbaat.

Amanda
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Goedemorgen,

Er treedt een time-out op bij het verzenden van het bestand. Gebruik deze WeTransfer-link om te downloaden: https://we.tl/t-94c1A9L6MK

Ik heb de functie Dynamische vervolgkeuzelijst gebruikt.

vriendelijke groeten
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Ik heb Dynamische vervolgkeuzelijst gebruikt

Kan het bestand niet uploaden. Het blijft "verzenden" en de verificatie verloopt. Is er een andere manier om het te verzenden?
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Ik heb Dynamische vervolgkeuzelijst gebruikt

Kan het bestand niet uploaden. Het blijft "verzenden" en de verificatie verloopt. Is er een andere manier om het te verzenden?


Hallo,

U kunt deze naar ons sturen via support@extendoffice. Com.

Probeer specifieker te zijn over het probleem.
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo,

U kunt deze naar ons sturen via support@extendoffice. Com.

Probeer specifieker te zijn over het probleem.
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo,

U kunt deze naar ons sturen via support@extendoffice. Com.

Probeer specifieker te zijn over het probleem.
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Ik heb Dynamische vervolgkeuzelijst gebruikt

Kan het bestand niet uploaden. Het blijft "verzenden" en de verificatie verloopt. Is er een andere manier om het te verzenden?


Hallo,

Het is geen probleem om uw bestand in de post te uploaden.

Zoals je kunt zien, hebben we het hier geüpload.

Als u dit probleem nog steeds bent tegengekomen, probeer dan enkele schermafbeeldingen te maken om het probleem te demonstreren.

U kunt ons de screenshots sturen via support@extendoffice. Com.

Dank bij voorbaat.
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Ik heb Dynamische vervolgkeuzelijst gebruikt

Kan het bestand niet uploaden. Het blijft "verzenden" en de verificatie verloopt. Is er een andere manier om het te verzenden?
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Heel erg bedankt voor de oplossing!!!!
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht