By K! op maandag 13 juni 2022
Geplaatst in Kutools for Excel
Antwoorden 2
sympathieën 0
keer bekeken 5.2K
Stemmen 0
Ik probeer tekst te selecteren tussen gespecificeerde tekst, zoals aangegeven bijhttps://www.extendoffice.com/documents/excel/5103-excel-extract-between-two-characters.html#a3

Helaas lijkt de formule volgens de instructies niet te werken, behalve als de betreffende tekst helemaal aan het begin van de tekenreeks staat.

De formule van Kutools Formula Helper is:

=IFERROR(MID(I3,FIND("Formaat:",I3)+LEN("Formaat:"),FIND(",",I3)-FIND("Formaat:",I3)-LEN("Formaat:" )), "")

En het is bedoeld om tekst te selecteren tussen "Format:" en de volgende komma in de string. Maar tenzij de tekenreeks begint met "Format:" wordt er niets geretourneerd.

Dus het werkt bijvoorbeeld prima met deze string:

Formaat: boek, Auteur: Tolkien

maar het mislukt met deze string:

Auteur: Tolkien, Formaat: Boek
Hoi Tolkien, bedankt voor je feedback. Ten eerste kan de Excel-formule =MID(LEFT(A1,FIND("end_char",A1)-1),FIND("start_char",A1)+1,LEN(A1)) alleen een tekenreeks tussen twee afzonderlijke tekens extraheren. En de formule-helper van Kutools voor Excel, ik heb getest in Excel 2019, 2021 en Office 365, het kan een tekenreeks tussen "Formaat:" en "," extraheren, ongeacht of de tekenreeks begint met "Formaat:", zie de screenshot gehecht. uitpakken tussen.png

Kunt u aangeven welke Excel-versie u gebruikt? Moet u de schermafbeelding van het gegevens- en formuleresultaat voor mij uploaden om het probleem beter te realiseren? Dank je.
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bedankt voor uw feedback.
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
-1 stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht