Maandag 30 mei 2022
  3 Antwoorden
  7.8K bezoeken
Hallo ondersteuning,

Heeft Kutools een tool om meerdere werkbladen in één werkblad te combineren (niet meerdere werkmappen). Ik ben op de hoogte van de help-links om meerdere werkmappen te combineren, maar dat is niet wat ik zoek.

Ik heb een werkmap met 42 werkbladen. Ik wil alle datums van de 42 werkbladen combineren in één werkblad.
1 jaar geleden
·
#2770
Hallo Amanda,

Ik heb een test gemaakt met 2 bladen in dezelfde werkmap.
4 Sheet
Naam Jaarscore
Manus 1970 51
David 1964 64

5 Sheet
Naam Jaarscore
Judy 1970 52
Stuart 1964 42

Ik krijg dit niet werkend. Het gecombineerde blad geeft me steeds dit Opmerking:Volgende werkbladen zijn niet verwerkt omdat het bereik dat moet worden samengevoegd leeg is:Blad4; Blad5
1 jaar geleden
·
#2772
Hey daar!

Ik heb de gegevens geprobeerd die je hebt gekregen, de functie werkte goed. De onderstaande stappen is hoe ik dit deed:

1. Onder Koetools Plus tabblad, zoek de groep Werkmappen & Bladen. Klikken Combineren.
2. Selecteer de eerste optie, dan klikken Volgende.
3. Selecteer de werkbladen die u wilt combineren en klik vervolgens op Volgende.
4. Selecteer in stap 3 van 3 a.u.b.: Combineer per rij voor de modus Combineren; Set 1 als aantal koptekstrijen en 0 voor het aantal totale rijen (totaal rijen betekent de rij die de waarden optelt). En kies de opties die je nodig hebt voor andere secties. Zie screenshot:
bladen combineren in one.png
5. klikken Finishen sla het nieuw gecombineerde blad op waar u maar wilt.
6. Een pop-upvenster vraagt ​​of u het scenario wilt opslaan, klik op Ja or Nee.
7. Nu wordt een nieuw werkblad gemaakt met het pad naar het gecombineerde blad. Je kunt er gewoon op klikken om het blad te zien.
bladen combineren result.png

Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.