By UI Kutools op Vrijdag 20 mei 2022
Geplaatst in Kutools for Excel
Antwoorden 3
sympathieën 0
keer bekeken 7K
Stemmen 0
Help me alstublieft. Welke oplossingen heeft kutools om te voorkomen dat Excel het laatste cijfer in een nul verandert als ik 16 cijfers in één cel nodig heb?

Ik krijg dit in de cel "5.26722E+15" en ik heb het nodig om dit te laten zien 5267222432422361

Select Specific Cell lijkt hier niet omheen te komen.
Hey daar!

Excel zelf kan het
Selecteer de cellen waar u zulke lange getallen wilt weergeven. druk op Ctrl + 1 om het venster Cellen opmaken te openen.
Onder het tabblad Telefoon Nummerselecteer Telefoon Nummer stel in de categorielijst de decimale plaatsen in op 0. Zie screenshot:
lange nummers.png


Amanda
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bedankt Amanda, Is er hoe dan ook voor Excel om het juiste nummer weer te geven zodra het dit "5.26722E+15" doet? Met andere woorden, ik moet weten wat het laatste cijfer was voordat Excel het in een nul veranderde?
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·

Media Ctrl + 1 om het venster Cellen opmaken te openen.
Onder het tabblad Telefoon Nummerselecteer Telefoon Nummer stel in de categorielijst de decimale plaatsen in op 0.

Hey daar!

Als u wilt dat Excel dergelijke lange getallen automatisch volledig weergeeft, kunt u het gebied selecteren waar dergelijke getallen kunnen verschijnen en vervolgens de getalnotatie toepassen die ik hierboven heb genoemd.

Houd er rekening mee dat de getalnotatie niet wordt toegepast op het bereik waarin datums, tijden of andere getalnotaties zijn opgenomen. Als u dit doet, worden deze waarden geconverteerd naar zuivere getallen.

Amanda
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht