Vrijdag, mei 13 2022
  1 Antwoorden
  7.8K bezoeken
Excel crasht wanneer ik ooit probeer te navigeren in het deelvenster Werkmap en werkblad. het geeft de volgende fout 'Excel-toegangsschending op adres 000000000245776E in module 'PaneforKutools64.dll'. Lezen van adres 0000000000007328'. Ik heb Kutools verwijderd en de nieuwste versie gekocht en geïnstalleerd. Nog steeds hetzelfde crashen. Vastgesteld dat de installatie als 32-bits werd geïnstalleerd en dat mijn systeem en Office 365 beide 64-bits zijn. Help alstublieft, deze fout heeft mijn productiviteit belemmerd en de stress neemt toe zonder het gebruiksgemak van Kutools.

Windows 8.1 64-bit uitvoeren
RAM: 8.00 GB
Office 365

Bedankt voor het leveren van zo'n geweldig product, dat Kutools nu al meer dan tien jaar gebruikt.
1 jaar geleden
·
#2713
Hey daar!

De fout treedt alleen op wanneer een werkblad in uitzonderlijke omstandigheden extreem gecompliceerd is. Dus kunt u controleren of de fout alleen voorkomt in het werkblad dat u hierboven noemde of in werkbladen?

Als het alleen in een specifiek werkblad voorkomt, verwijder dan uw privégegevens en voeg het bestand indien mogelijk hier toe. Of u kunt het bestand naar e-mail sturen: . Zodat alleen het ondersteuningsteam het bestand kan zien en wij uw informatie in het bestand veilig bewaren.

En zorg ervoor dat u onze nieuwste versie hebt geïnstalleerd (Klik op Help > Over om te zien of de versie 26.00 is).

Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.