By De heer G. op vrijdag 29 april 2022
Geplaatst in Kutools for Excel
Antwoorden 4
sympathieën 0
keer bekeken 6.7K
Stemmen 0
Hopelijk is dit een eenvoudig proces, maar door alle variaties van Google-zoekopdrachten, hoewel sommige werken, is het geen complete oplossing.

Ik heb een werkboek voor 2022
Dit werkboek heeft 12 maandwerkbladen
Ja, het is een soort kalender...
Het bestaat uit maandag tot en met vrijdag. Er worden alleen geen weekenddagen weergegeven
en onderverdeeld in weken voor elke maand.
het somt de gegevens elke week op en verplaatst die gegevens naar de onderkant van het werkblad van die maand, en kopieert die gegevens vervolgens naar een hoofdblad.
Elke dag van de week heeft het label ma 1 jan, di 2 jan wo 3 jan enz

Is er een geautomatiseerde manier om een ​​2023-, 2024-bestand te maken dat allemaal dezelfde werkbladen bevat, met kolommen van dezelfde grootte en formules die hetzelfde doen?
maar
Verplaats of vervang de juiste datums voor elk van de weken van dat specifieke jaar, die op elk blad staan

Ik neem dit over van iemand die een goed idee had maar niet meer beschikbaar is, en toen ik de kopie voor 2023 maakte, moest ik elke
Maandag tot vrijdag week en verander de datum van de dag en het jaar en pas een paar cellen aan

Waardeer de hulp indien mogelijk, of een richting om erachter te komen hoe dit te automatiseren, in plaats van het handmatig te doen
Noodzaak om dit een beetje bij te werken, het wijzigen van de datums is niet zo eenvoudig als het gebruik van de knop Vullen omdat
de "kolommen" voor de datums worden gescheiden door een andere kolom
Ik zou een screenshot hebben toegevoegd, maar het systeem hier laat me niet toe
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo meneer G,

- Elke dag van de week heeft het label ma 1 jan, di 2 jan wo 3 jan enz
Staan weekdagen en datums in dezelfde cel (maandag 1 januari)? Of één cel voor elk (ma I 1 jan).

U kunt ook een afbeelding in dit systeem bijvoegen. Als het formaat van uw afbeelding niet wordt ondersteund, kunt u een zip-bestand toevoegen. Voeg indien mogelijk het door u genoemde Excel-bestand toe (vergeet niet uw privégegevens erin te verwijderen).

Amanda
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bedankt voor het antwoord, sorry voor de vertraging
Dus het systeem laat me geen bestand bijvoegen, of het nu in zip, png, jpg, bmp is

De datums staan ​​per kolom, dus A1 is een descriptor, B1 is ma xxx 1, dan is C1 voor initialen, D1 is di xxx 2, E1 voor initialen enz.
uitgesplitst op wekelijkse basis, dus ik heb er 4 voor elke week van de maand (soms 5 afhankelijk van de maand)
Sorry, het beste wat ik kan doen, ik kan niet linken, uploaden, kopiëren en plakken, ongeacht de extensie
Ik kan indien nodig een e-mail sturen, bedankt


[td]Week van: | ma 09 mei | KI | di 10 mei | KI | wo 11 mei | KI | do 12 mei | KI | vr 13 mei |AI | AI |WT
9 - 13 mei


De bestandskolommen voor dates.PNG die u probeert te uploaden, hebben een niet-ondersteunde indeling.
Ondersteund: gif,jpg,png,jpeg,zip,rar,pdf
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bedankt voor het antwoord, sorry voor de vertraging
Dus het systeem laat me geen bestand bijvoegen, of het nu in zip, png, jpg, bmp is

De datums staan ​​per kolom, dus A1 is een descriptor, B1 is ma xxx 1, dan is C1 voor initialen, D1 is di xxx 2, E1 voor initialen enz.
uitgesplitst op wekelijkse basis, dus ik heb er 4 voor elke week van de maand (soms 5 afhankelijk van de maand)
Sorry, het beste wat ik kan doen, ik kan niet linken, uploaden, kopiëren en plakken, ongeacht de extensie
Ik kan indien nodig een e-mail sturen, bedankt


[td]Week van: | ma 09 mei | KI | di 10 mei | KI | wo 11 mei | KI | do 12 mei | KI | vr 13 mei |AI | AI |WT
9 - 13 mei


De bestandskolommen voor dates.PNG die u probeert te uploaden, hebben een niet-ondersteunde indeling.
Ondersteund: gif,jpg,png,jpeg,zip,rar,pdf


Probeer alstublieft contact met ons op te nemen met het bestand en de gedetailleerde beschrijving van uw operatie via support@extendoffice. Com.

Bedankt.
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht