By sbair8@gmail.com op Woensdag 06 april 2022
Geplaatst in Kutools for Excel
Antwoorden 4
sympathieën 0
keer bekeken 6K
Stemmen 0
Ik kan deze functie niet correct gebruiken:

Kutools > kiezen > Selecteer speciale cellen
(1) Controleer in het gedeelte Selectietype de optie Cel;
(2) Klik in het gedeelte Specifiek type op het eerste vak en selecteer Bevat in de vervolgkeuzelijst en typ vervolgens de opgegeven tekst (in ons geval type som) in het volgende vak;
(3) Klik op de knop Ok. Vervolgens verschijnt de tweede Selecteer specifieke cellen om te laten zien hoeveel cellen zijn geselecteerd. Klik op de knop OK om het te sluiten.
(4) Nu worden cellen met een specifieke waarde/tekst geselecteerd. Druk op de toetsen Ctrl + C om ze te kopiëren; selecteer de cel waarin u de cellen wilt plakken en druk op de toetsen Ctrl + V.

Na de tweede OK bevestigt het systeem dat er 2 cellen zijn geselecteerd, maar als ik op Ctrl + C druk, krijg ik de foutmelding "Deze actie werkt niet bij meerdere selecties". Ik heb ook meerdere bereiken kopiëren geprobeerd nadat de selectie van de 28 cellen was toegepast... krijg een soortgelijke foutmelding. Gewoon op de proefversie om te zien of dit mijn productiviteit verbetert bij het werken met enorme spreadsheets, en dit was de functie "selecteer alle cellen die specifieke tekst bevatten en kopieer vervolgens al die geselecteerde cellen naar nieuwe cellen. Ik was van plan eenvoudigweg" duplicaten te verwijderen " nadat de bewerking was uitgevoerd, waardoor lege cellen in het geplakte gegevensschema zouden worden geëlimineerd. De eerste keer dat u Kutools gebruikt, en het is uw welverdiende vrije dag, dus ik kijk er naar uit om dit op te lossen en alle andere functies van kutools te verkennen. PS - het blad Ik test een reeks A-BB-kolommen en ongeveer 28 rijen, dus het is een vrij grote hoeveelheid gegevens. Voor alle duidelijkheid: ik hoef alleen maar alle cellen te vinden die specifieke tekst bevatten en deze ergens te plakken (zelfs een enkele kolom zou bijvoorbeeld werken in CSV-formaat, je hoeft alleen maar alle cellen te ontleden die bepaalde tekst bevatten. Ik hoop dat dat laatste helpt...

Bron: https://www.extendoffice.com/documents/excel/2517-excel-if-column-contains-value-text-then-copy-cell.html
Hallo sbair8@gmail.com,

Sorry dat de fout "Deze actie werkt niet bij meerdere selecties" optreedt wanneer u op Ctrl + C drukt om meerdere bereiken in Excel te kopiëren. Echter met de Kopieer meerdere bereiken functie, kunt u meerdere bereiken kopiëren en overal in Excel plakken, wat ik zojuist heb getest.

Dus als er iets mis is met de Kopieer meerdere bereiken functie, kunt u mij de informatie over uw besturingssysteem, Excel-versie en de taal die u op uw computer gebruikt.

Amanda
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
De informatie die u hierboven hebt gedeeld, is geweldig. Ik heb alles gelezen wat je hier hebt gedeeld. Hierin heb je alles heel goed uitgelegd. Als ik verdere richtlijnen wil, nemen we hier contact met je op https://www.extendoffice.com/forum/5-kutools-for-excel/2599-copy-goslotocellen-als-kolom-specifieke-waarde-tekst-met-kutools-voor-excel.html bevat
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
is dit een grap? ik heb tijd besteed aan het stellen van de vraag en kreeg zojuist autorespnder-achtige antwoorden. Failliet gaan of iets dergelijks?
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo sbair8@gmail.com,

U zei dat u niet kon kopiëren toen u "Heeft geprobeerd Meerdere bereiken te kopiëren nadat de selectie van de 28 cellen is toegepast". Dus ik probeerde de functie, en het bleek prima.
Daarom vroeg ik om de informatie over uw besturingssysteem, Excel-versie en de taal die u op uw computer gebruikt, om te zien of er een compatibiliteitsprobleem is.

Als we eraan kunnen werken en het probleem kunnen oplossen, dan kun je "alle cellen zoeken die specifieke tekst bevatten en ze ergens plakken".

Amanda
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht