Maandag, maart 28, 2022
  5 Antwoorden
  18.8K bezoeken
Met deze functie kunnen gebruikers de ingebouwde functies van KUTOOLS als volgt aanroepen met VBA-code:

1. Voeg een verwijzing naar KutoolsforExcel toe in het project (zoals weergegeven in de volgende afbeelding)

Media Alt + F11 snelkoppelingen om de VB-editor in Excel te openen en klik vervolgens op Tools > Referenties… toevoegen KutoolsvoorExcele als referenties in het VBA-project.

VBA-01.png
VBA-02.png

2. Gebruik de CallKutoolsActie methode in een VBA-code om een ​​specifieke functie van KUTOOLS aan te roepen, die een parameter van het opsommingstype Acties bevat die specificeert welke functie specifiek moet worden aangeroepen, zoals de volgende code:

Sub CallKutoolsActionDemo()
'Call the Compare Cells function
Call Callkutoolsaction(CompareCells)
'Invoke the About function
Call Callkutoolsaction(About)
End Sub
2 jaar geleden
·
Ik hou gewoon van je blog, super interessant en informatief.
2 jaar geleden
·
Hoi,
Ik probeer Kutools for Word op dezelfde manier toe te voegen, maar in tools - referenties mis ik "KutoolsforWord", kun je me alsjeblieft helpen? (Natuurlijk heb ik het geïnstalleerd :) )
2 jaar geleden
·
Hoi,
Ik probeer Kutools for Word op dezelfde manier toe te voegen, maar in tools - referenties mis ik "KutoolsforWord", kun je me alsjeblieft helpen? (Natuurlijk heb ik het geïnstalleerd :) )

Sorry, we hebben het niet in de Kutools voor Word.:)
1 jaar geleden
·
ja kutools zijn niet beschikbaar voor woorden
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.