Maandag 28 maart 2022
  5 Antwoorden
  14.8K bezoeken
Met deze functie kunnen gebruikers de ingebouwde functies van KUTOOLS als volgt aanroepen met VBA-code:

1. Voeg een verwijzing naar KutoolsforExcel toe in het project (zoals weergegeven in de volgende afbeelding)

Media Alt + F11 snelkoppelingen om de VB-editor in Excel te openen en klik vervolgens op Tools > Referenties… toevoegen KutoolsvoorExcele als referenties in het VBA-project.

VBA-01.png
VBA-02.png

2. Gebruik de CallKutoolsActie methode in een VBA-code om een ​​specifieke functie van KUTOOLS aan te roepen, die een parameter van het opsommingstype Acties bevat die specificeert welke functie specifiek moet worden aangeroepen, zoals de volgende code:

Sub CallKutoolsActionDemo()
'Call the Compare Cells function
Call Callkutoolsaction(CompareCells)
'Invoke the About function
Call Callkutoolsaction(About)
End Sub
2 jaar geleden
·
#2592
Wat is het Kroger-gasttevredenheidsonderzoek?

Kroger-klantenonderzoek

krogerstoresfeedback.com Survey is een online enquête uitgevoerd door de supermarktketen Kroger om feedback van hun klanten en feedback over hun producten en diensten te krijgen. Door gebruik te maken van de Kroger-enquête kunnen klanten via deze recensie met hen communiceren en echte recensies schrijven over hun reis en ervaringen met winkelen in de Kroger-winkel.
2 jaar geleden
·
#2622
Ik hou gewoon van je blog, super interessant en informatief.
1 jaar geleden
·
#2793
Hoi,
Ik probeer Kutools for Word op dezelfde manier toe te voegen, maar in tools - referenties mis ik "KutoolsforWord", kun je me alsjeblieft helpen? (Natuurlijk heb ik het geïnstalleerd :) )
1 jaar geleden
·
#2796
Hoi,
Ik probeer Kutools for Word op dezelfde manier toe te voegen, maar in tools - referenties mis ik "KutoolsforWord", kun je me alsjeblieft helpen? (Natuurlijk heb ik het geïnstalleerd :) )


Sorry, we hebben het niet in de Kutools voor Word.:)
1 jaar geleden
·
#3475
ja kutools zijn niet beschikbaar voor woorden
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.