Donderdag 03 mei 2018
  7 Antwoorden
  6.4K bezoeken
Kan ik hulp krijgen bij het uitzoeken waarom Kutools Excel simpelweg opblaast - ongeacht wat ik doe? dat wil zeggen, zelfs als u probeert de "Over" te verkrijgen, wordt Excel gewoon helemaal afgebroken. Zijn er logboeken of diagnostische instellingen waarmee ik kan achterhalen wat er gebeurt? Hier is één ding dat ik zie in het gebeurtenislogboek. Ik gebruik Office 2010 op Windows 7.

- Systeem

- provider

[Naam] Microsoft Office 14-waarschuwingen

- EventID 300

[ Kwalificaties] 0

Niveau 4

Taak 0

Trefwoorden 0x80000000000000

- Tijdgemaakt

[SysteemTijd] 2018-05-02T18: 16: 18.000000000Z

EventRecordID 4083

Kanaal OAlerts

Computer PETEWA-W7-7020.fredlaw.firm

Security

- EventData

Microsoft Excel
Excel ondervond een ernstig probleem met de invoegtoepassing 'kutools voor excel 17.00'. Als u dit bericht meerdere keren heeft gezien, moet u deze invoegtoepassing uitschakelen en controleren of er een update beschikbaar is. Wilt u deze invoegtoepassing uitschakelen?
700160
14.0.7015.1000
5 jaar geleden
·
Hallo,
Neem contact met ons op met uw bestelinformatie via: or . :)
Als u de software nog niet hebt gekocht, neem dan ook contact met ons op via e-mail. En we zullen je helpen het op te lossen. :)
De mijne werkte vroeger en crasht nu Excel. Zodra tabbladen voor exel zijn geladen, begint de exel defect te raken en kan niet worden afgesloten. Het verwijderen ervan lost het probleem op. Hoe los ik dit op?
Gekocht op 24 april 2017. WIn7 exel 2010. Werkte een jaar goed en daarna grote crashes. opnieuw installeren lost niet op. Zorgt ervoor dat exel stopt met werken en een oplossing zoekt. Start altijd opnieuw op. Kan echter niet gestopt worden. Rode X doet niets. Ik vind de tabbladfunctie leuk, maar het veroorzaakt nu meer verdriet dan het waard is.
5 jaar geleden
·
Hallo,
Neem contact met mij op met uw bestelinformatie via: .
Bedankt. :)
5 jaar geleden
·
heb de nieuwste versie 17 gedownload, maar Excel stopt elke keer als ik de optie spreadsheets combineren selecteer
5 jaar geleden
·
Hallo,
Neem contact met ons op met uw bestelinformatie via: .
Probeer andere invoegtoepassingen uit te schakelen in uw Excel-invoegtoepassingenbeheer.
Trouwens, kun je nog andere functies van de software gebruiken?
Dank bij voorbaat.
5 jaar geleden
·
Hallo Jay

Eigenlijk heb ik het probleem gevonden. Het was een pop-upvenster dat achter andere vensters werd geopend.
Sluit alle andere vensters en nu werkt het als een droom

Proost

Tod
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.