Vrijdag, 13 april 2018
  2 Antwoorden
  8.4K bezoeken
Hoe kunt u uw licentiegegevens ophalen?
Kan ik het online ophalen van uw website?

Nee, u kunt uw licentiegegevens niet van de website halen. MAAR u kunt het ophalen door contact met ons op te nemen via e-mail. En we hebben de volgende informatie nodig om uw licentie-informatie te lokaliseren of te vinden.

Benodigde informatie:

uw e-mailadres (dat u gebruikt om de bestelling te plaatsen) of bestel-ID (als u de software via MyCommerce hebt gekocht en u zult er een hebben) of de licentienaam

Stuur een e-mail naar or or .

[Hr]

Moet ik een account op uw website maken voordat ik de software koop of download?

NEE. NEE. NEE.

[Hr]

Heb je de Mac-versie van de software?
Kan uw software werken op een Mac OS-besturingssysteem?

Sorry voor de Mac-gebruikers, we hebben het nog niet. :( :(

[Hr]

Zijn er functiebeperkingen tussen de gratis proefversie en de gekochte versie?

NEE. NEE. NEE.

[Hr]

We hebben een probleem ondervonden met uw functie, wat kunnen we doen?

1. Zorg ervoor dat u de nieuwste versie hebt geïnstalleerd.
2. Kan uw probleem worden gerepliceerd met andere voorbeeldgegevens? Probeer enkele voorbeeldgegevens in een nieuwe werkmap te maken en probeer het opnieuw. Als het probleem aanhoudt met de voorbeeldwerkmap, probeer dan via e-mail contact met ons op te nemen met de voorbeeldwerkmap. Probeer zo specifiek mogelijk te zijn over het probleem. :):)
3. Probeer ook andere invoegtoepassingen uit te schakelen in uw Excel-invoegtoepassingenbeheer.
4. Neem contact met ons op via or or .

[Hr]

Wat kunnen we doen na de gratis update van 2 jaar?

1. Om bij de oude versies te blijven, als u niet over het installatiepakket van de oude versie beschikt, neem dan contact met ons op met uw bestelinformatie (e-mailadres of bestel-ID of de licentienaam).
2. Als u wilt updaten naar een nieuwe versie en nog eens 2 jaar gratis update-ondersteuning wilt ontvangen, neem dan contact met ons op met uw bestelinformatie (e-mailadres of bestel-ID of de licentienaam) om een ​​update-couponcode te krijgen.
3. Neem contact met ons op via or or .
4 jaar geleden
·
#1532
Ik heb een gratis proefversie gedownload en ik heb de functie 'Convert to date' onder 'CONTENT' slechts één keer gebruikt en deze werkt niet meer. Is dit normaal? Groeten
4 jaar geleden
·
#1533
Hallo,
Probeer specifieker te zijn over het probleem.
Of probeer contact met ons op te nemen via .
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.