Dinsdag 27 februari 2018
  6 Antwoorden
  5.7K bezoeken
Hallo, met behulp van de proefversie om te weten of het aan mijn behoeften voldoet, heb ik me gefocust op een aantal problemen:

1. Is er een kortere manier voor mij om bestandspaden en bestandsnamen (als bijlagen) in te voegen, behalve door de methode kopiëren en plakken? Hyperlink optie werkt niet. Bijlagen verschijnen niet op het scherm van de ontvanger.
2. Nadat ik de bulk-e-mails via Outlook of de uitgaande server van de afzender heb verzonden, verschijnen ze niet in de verzonden e-mails van het account van de afzender, dus ik kan niet namens mij bevestigen dat ze zijn verzonden.

Thans van tevoren
tlimon
6 jaar geleden
·
#1486
Hallo,
Gaat deze vraag over de Kutools voor Outlook?
Probeer alstublieft specifieker te zijn over uw vraag.
We hebben meer gedetailleerde informatie nodig.
Bedankt voor je reactie. Nee, dit gaat over Excel:kutools>enterprise>mailinglijst maken, en zorgen over 1.attachments-velden: is er een eenvoudigere en snellere manier om bijlagen in te voegen, behalve één voor één kopieer-plakmethode?
2.e-mails verzonden via uitgaande server of outlook: nadat ik ze heb verzonden, kan ik nergens verzonden e-mails terugvinden in het account van de afzender.
6 jaar geleden
·
#1488
Hallo,
Probeer e-mails naar jezelf te sturen.
Heb je de e-mails ontvangen?
We zullen in de toekomst proberen de bijlagenvelden te verbeteren. :)
Geef aan dat u de instellingen van uw e-mailaccounts gebruikt voor het verzenden van e-mails.
Bedankt.
Ja, ik heb test-e-mails naar mezelf gestuurd en ontvangen. Maar wanneer ik bulk geïndividualiseerde e-mails verzend via kutools, kan ik ze nergens vinden in de "verzonden map" van mijn e-mailaccount, hetzij in LiveMail, of Outlook of Thunderbird enz. De instellingen van mijn e-mailaccount zijn bekend; het zijn de instellingen van Gmail.
6 jaar geleden
·
#1490
Hallo,
Log in op uw gmail-account op gmail.com, en u zult het zien in de map Verzonden. :)
Ik heb hetzelfde probleem. Ik probeer een e-maillijst te maken waarin het bestand wordt toegevoegd dat overeenkomt met de persoon wiens gegevens ik heb verzameld. Ik gebruikte de "Import file list" om de bestandspaden te pakken. Het wordt echter niet verzonden met de bijlage aangesloten en ik weet niet zeker waarom.

Enige begeleiding?
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.