Vrijdag, februari 23 2018
  12 Antwoorden
  6.7K bezoeken
Hi
Ik heb Kutools voor Excel gedownload en 60 dagen op proef, met name geïnteresseerd in de Super Filter die ideaal lijkt voor een bepaald project dat ik heb.

Ik heb een scenario voor filterinstellingen gemaakt en opgeslagen, maar wanneer ik het opnieuw probeer te gebruiken, krijg ik het bericht 'Voordat u een scenario voor filterinstellingen opent, moet u eerst een werkmap openen'. (zie screenshot). Dit is met de juiste werkmap geopend, dwz degene die wordt vermeld in het bericht 'Toepassen op' bij het openen van een scenario. Hoe kom ik hier omheen?

Ik merk ook dat de schermafbeeldingen op je helppagina's het voorbeeldfilterscenario tonen als 'Toepassen op: onbekend', hoe doe je dit, vermoedelijk zou dit betekenen dat elk filter op elke werkmap kan worden toegepast?

Als ik dit consistent kan laten werken, zal ik 2-4 licenties kopen

Bedankt
Peter

MoetOpenWorkBook.JPG ApplyToUnknown.JPG
6 jaar geleden
·
#1474
Hallo,
De werkmapinformatie van dit scenario is verdwenen.
U moet het scenario voor deze werkmap opnieuw configureren.
5 jaar geleden
·
#1475
Ik heb hetzelfde probleem als Pieter. Jay: je geeft hieronder aan dat er iets is 'verdwenen' en dat "Je het scenario voor deze werkmap opnieuw moet configureren." Mijn probleem treedt echter onmiddellijk op na een scenario dat ik zojuist heb gemaakt en opgeslagen. Betekent uw opmerking daarom dat Super Filter scenario's niet betrouwbaar kan opslaan?
5 jaar geleden
·
#1476
Hallo,
Is het de werkmap die op uw lokale computer is opgeslagen?
Bedankt.
5 jaar geleden
·
#1477
Ja. Ik gebruik Excel 2010 op een zelfstandige pc, Win 7, en alle werkmappen worden lokaal opgeslagen op de C:-schijf. Ik kan niet zeggen of het probleem zich voordoet met al mijn werkmappen, maar het gebeurt zeker met het handjevol dat ik heb geprobeerd.
5 jaar geleden
·
#1478
Hallo,
Kunt u ons de werkmap sturen waarin dit probleem kan worden gerepliceerd? Wij zullen uw dossier vertrouwelijk behandelen. :)
U kunt contact met ons opnemen via .
5 jaar geleden
·
#1479
Het is geen specifiek probleem voor een werkmap. Het is een bug, denk ik. Dit is wat er gebeurt:

Open Excel> Nieuw blad> Klik op het 2e pictogram van links in Superfilter.

Er verschijnt een lijst met scenario's. Klik op een scenario. "Voordat u een scenario met filterinstellingen opent, moet u eerst een werkmap openen"

Duidelijk Boek1 is open, dus dit bericht klopt niet.
5 jaar geleden
·
#1480
Jay, kun je me hierover informeren? De software is voor mij onbruikbaar totdat deze bug is verholpen.
5 jaar geleden
·
#1481
Hallo,
Sorry, we kunnen dit probleem niet repliceren.
Probeer eerst alle andere invoegtoepassingen in uw Excel-invoegtoepassingsmanager uit te schakelen en probeer uw bewerking opnieuw.
Dank bij voorbaat.
4 jaar geleden
·
#1482
Heb hetzelfde probleem, alle invoegtoepassingen uitgeschakeld, nog steeds de melding. Gelieve te helpen!
2 jaar geleden
·
#1483
Hetzelfde probleem. Ik kan geen filterscenario opslaan dat opnieuw kan worden gebruikt. Elke keer dat ik dezelfde werkmap gebruik, moet ik alle scenario's helemaal opnieuw maken. Ik kan de scenario's opslaan, maar niet gebruiken. Elke keer dat het foutbericht verschijnt "Voordat u een scenario met filterinstellingen opent, moet u eerst een werkmap openen." Dit is een voortdurend probleem geweest door vele upgrades van Kutools en Office 365. Erg vervelend. Elke keer dat ik dezelfde spreadsheet open en gebruik, moet ik complexe filtering opnieuw maken. Ik heb alles geprobeerd wat ik kan bedenken om dit probleem te omzeilen, het blijft zich voordoen. Spreadsheets opnieuw maken, elk opgeslagen scenario verwijderen, enz. Soms werkt het met een nieuwe spreadsheet. Maar na een paar keer opslaan treedt het probleem op en zijn alle opgeslagen scenario's onbruikbaar en moeten ze helemaal opnieuw worden gemaakt. Super Filter herkent niet dat er een open werkmap is tijdens het werken in een geopende werkmap. 

Bedankt voor alle hulp hierbij. 
1 jaar geleden
·
#3105
Ik heb hetzelfde probleem, help aub?
1 jaar geleden
·
#3106
Hallo iedereen die hetzelfde probleem heeft,

Stuur ons de informatie over uw besturingssysteem (Welke versie van het Windows-besturingssysteem gebruik ik?), Kutools-versie, Excel-versie en de taal die u op uw computer gebruikt.

Exporteer ook het filterinstellingenscenario dat u hebt opgeslagen zoals hieronder weergegeven, zip dat scenario en stuur het zipbestand naar ons.
export-senario.png

Bij voorbaat dank.

Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.