Zondag, 28 januari 2018
  10 Antwoorden
  7K bezoeken
Ik heb een schijfcrash gehad en mijn werkgever heeft de hele laptop vervangen. Inclusief upgrade naar Office 2016. Ik heb geprobeerd Kutools te installeren met mijn licentiesleutel uit 2013 en ik krijg een foutmelding dat ik een nieuw exemplaar moet kopen.

Gelieve te adviseren - ik had de indruk dat je een keer koopt en voor altijd gebruikt.

Hartelijk dank,
Rick
6 jaar geleden
·
#1429
Hallo,
Neem contact met mij op met uw bestelgegevens . :)
6 jaar geleden
·
#1430
Info vorige week per e-mail verzonden. Adviseer, alstublieft.

Hartelijk dank,
Rick
6 jaar geleden
·
#1431
Hallo,
Heb je mijn e-mail ontvangen?
Zo nee, probeer dan contact met ons op te nemen via or .
6 jaar geleden
·
#1432
Dat deed ik, en ik antwoordde dat de sleutel niet werkt. Heb ook een screenshot voor je gestuurd. Adviseer, alstublieft!
6 jaar geleden
·
#1433
Jay - Ik moet weten wat ik hier moet doen. Ik heb deze thread vorige week bijgewerkt en je meer dan een week geleden een screenshot in een e-mail gestuurd.

Adviseer, alstublieft. Bedankt!
6 jaar geleden
·
#1434
Hallo,
Heb je mijn e-mail ontvangen?
Bedankt. :)
6 jaar geleden
·
#1435
Nee ik heb niet. De enige e-mail die ik heb ontvangen is de automatische melding van dit forum. Jay - dit is al meer dan een maand aan de gang. Ik hoop dat je een oplossing voor me hebt.
6 jaar geleden
·
#1436
Hallo,

Voor problemen met de licentie-informatie raden we u aan om via e-mail contact met ons op te nemen met uw bestelinformatie.
Als u onze e-mails niet heeft ontvangen, probeer dan contact met ons op te nemen via or .
Bedankt. :)
6 jaar geleden
·
#1437
Qiu,

Ik weet niet hoeveel duidelijker ik hierover kan zijn. Ik heb Jay twee keer per e-mail beantwoord en mijn bestelgegevens erbij vermeld. Ik zal het vandaag opnieuw doen met één e-mail aan en één e-mail naar .
6 jaar geleden
·
#1438
Hallo,
Sorry, het lijkt erop dat we uw e-mails niet hebben ontvangen.
Kunt u mij alstublieft uw e-mailadres of de onderwerptitel van de e-mails vertellen? :)
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.