Dinsdag 02 januari 2018
  8 Antwoorden
  6.1K bezoeken
Wanneer ik op link > converteren naar hyperlinks klik, loopt mijn systeem vast en crasht. Dan moet ik control-alt-delete gebruiken om Excel te sluiten en als ik het opnieuw start, wordt er gevraagd of ik kutools wil uitschakelen omdat het problemen veroorzaakt!

CMON!

Deze functie is de belangrijkste reden dat ik uw product heb gekocht en nu heb ik er onnoemelijk veel uren productiviteit aan verloren. Ik heb zelfs een freeware-tool die dit probleem feilloos aanpakt! Voor het geval je hulp nodig hebt, hier is het https://www.seoautomatic.com/unique-tools/activate-excel-links/

Kunt u dit alstublieft oplossen, zodat het WERKT ZOALS HET IS VERONDERSTELD...................... .. ELKE KEER!

Foutscreenshots bijgevoegd fout1.jpg fout2.jpg


Bovendien zijn je Capta-instellingen niet in de KAART, ik moet 10 minuten hebben besteed aan het klikken op afbeeldingen om binnen te komen! WTF! Ik dacht dat dit ding MIJ TIJD moest BESPAREN!
6 jaar geleden
·
#1369
Hallo,
Het spijt me echt voor de slechte ervaring.
Neem contact met mij op () met uw bestellings-ID of e-mailadres waarmee u de software hebt gekocht.
Snelle vraag, kunt u andere functies van de Kutools voor Excel gebruiken?
Dank bij voorbaat.
Ik hou echt niet van dat soort antwoorden. Het impliceert dat er een geheim, doelgericht probleem is dat u kunt oplossen. Ik hoop dat ik het mis heb, maar als mijn e-mail het probleem oplost, heb ik het verzonden. In de tussentijd heb ik freeware kunnen gebruiken om de verloren tijd die dit heeft veroorzaakt te verminderen. Ik wil niet snippy klinken, maar Excel is een behoorlijk solide platform, je zou dit soort problemen niet moeten hebben.
Oké, dus je hebt me nieuwe software en een nieuwe registratiecode gestuurd. Waarom? Waarom zijn mijn oude software en mijn oude registratiecode gestopt? Ben je me aan het bespioneren? Ik heb de koekjes in mijn machine schoongemaakt en het stopt?

Als je de politie op agressieve wijze controleert, zodat mensen hun machines niet eens kunnen schoonmaken uit angst dat je product kapot gaat, dan gaat het van "Kutools" naar "Pain in the ass waste my time tools"

Sorry, jij krijgt hier de dupe van. Maar dit overdreven agressieve licentiebeleid maakt me kwaad. U moet uw koper vooraf vertellen dat het product af en toe enorm veel tijd zal verspillen en frustratie zal veroorzaken vanwege de manier waarop u de licentie hebt opgezet.

Ik weet zeker dat velen zouden besluiten om NIET te kopen als deze eerlijke onthulling zou worden gegeven.

Ik hoop dat ik hier de volgende keer dat ik mijn systeem schoonmaak niet opnieuw mee te maken krijg. Ik zorg ervoor en laat het iedereen weten.

Moet ik uw toestemming vragen voordat ik onderhoud/schoonmaak aan mijn machine doe?
6 jaar geleden
·
#1372
Hallo,
Excuses voor het probleem dat u bent tegengekomen.

Waarom? Waarom zijn mijn oude software en mijn oude registratiecode gestopt? Ben je me aan het bespioneren? Ik heb de koekjes in mijn machine schoongemaakt en het stopt?
Onder bepaalde omstandigheden is er een probleem opgetreden met uw oude licentiegegevens. We hebben een nieuwe licentiesleutel gemaakt om dit probleem op te lossen. Daarom sturen we u de nieuwe licentie-informatie. We bespioneren niemand. :)

Onder bepaalde omstandigheden zal de oude licentie-informatie een probleem veroorzaken.

Kun je nu de functie gebruiken om problemen op te lossen?
Dit is een probleem, ik ondervond hetzelfde met mijn Excel toen ik de URL aan het converteren was naar hyperlinks. Toen ik aan mijn website werkte, is het heel moeilijk als je elke dag met URL's te maken hebt. Hier is een link naar mijn website als u vragen heeft. https://babasupport.org/email/aol-customer-service/51
6 jaar geleden
·
#1374
Hallo,
Bedankt voor uw feedback.
We zullen ons best doen om deze functie binnenkort te verbeteren. :)
Bedankt.
5 jaar geleden
·
#1375
Dit had ik al geprobeerd
5 jaar geleden
·
#1376
Hallo,
Ben je me aan het bespioneren? Ik heb de koekjes in mijn machine schoongemaakt en het stopt?
Nee, zoiets doen we nooit en zullen we ook nooit doen.

De oude licentie is mogelijk geblokkeerd door uw antivirussoftware, dus we moeten overstappen op een nieuwe.

Als u een ander probleem bent tegengekomen, kunt u contact met ons opnemen via . Wij zullen ons best doen om u te helpen. :)
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.