By kwhipp op donderdag 03 maart 2022
Geplaatst in Kutools for Excel
Antwoorden 4
sympathieën 0
keer bekeken 6.7K
Stemmen 0
Wanneer ik op "Werkmappen en werkbladen verbergen/zichtbaar maken" klik onder Kutools Plus > Werkmap of Kutools Plus > Werkblad, verschijnt het venster Werkmappen en werkbladen verbergen/zichtbaar maken niet. Voor zover ik weet is er niets bijgewerkt op dit systeem. Dit begon de afgelopen week pas te gebeuren. Ik heb niet ervaren dat andere Kutools-vensters niet correct werden geopend.

Gedachten? Ideeën?

TIA
Hallo kwhipp,

Sorry voor de problemen. Ik heb de functie gecontroleerd, het venster verscheen. Vertel me alstublieft welke versie van Kutools voor Excel u gebruikt? En stuur mij alstublieft de informatie over uw besturingssysteem (Welke versie van het Windows-besturingssysteem gebruik ik?), Excel-versie en de taal die u op uw computer gebruikt.

En voeg indien mogelijk het bestand met het probleem toe (vergeet niet om privégegevens te verwijderen).

Dank bij voorbaat.

Amanda
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hier vindt u al mijn versie-informatie.
Kutools voor Excel 26.00
Excel 365 versie 2008 (build 13127.21064)
Windows 10 versie 20H2 (build 19042.1466)

Het gebeurt in een nieuw Excel-bestand. Ik merkte wel dat toen ik Excel startte, voor de eerste keer een nieuw bestand opende of maakte en de opties Werkmappen en Spreadsheets verbergen/zichtbaar maakte, gedurende een fractie van een seconde de indicatie van een nieuw venster in de taakbalk verscheen, maar er geen raam zijn. Kortom, het sloot voordat het op het scherm kon worden getekend. Ik heb geen problemen met enig ander Kutools-venster.

Ik voeg een leeg spreadsheet toe. Ik kon het venster met [attachment]dit bestand[/attachment] niet openen.
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Amanda, ik weet niet wat er aan de hand is, maar alles werkt momenteel prima. Het venster Werkmappen en werkbladen verbergen/zichtbaar maken verschijnt zoals het hoort. Ik kan het aan Gremlins doorgeven of aan onze IT-beheerders die met de machtigingen knoeien.

Bedankt voor je tijd!
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo kwhipp,

Bedankt voor de update.

Als u nog andere vragen heeft, aarzel dan niet om mij deze te stellen.

Amanda
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht