Zondag, 23 januari 2022
  6 Antwoorden
  5.7K bezoeken
Hallo, soms werkt het en soms niet. Ik weet niet waardoor het werkt. Ik markeer een hele kolom om te zoeken op selectie. In Super Find, Binnen: selectie Type: Tekst bevat: Waarde Resultaat:. Het vindt alles wat ik wil, maar onderaan staat 'Selecteer op: rij (Selecteren), soms selecteert het alle bijbehorende rijen en soms doet het het niet. Ik weet niet hoe ik het de hele tijd moet laten doen of waarom het niet werkt.  

  selecteer-niet-werkt.png
2 jaar geleden
·
#2444
Hallo galactic25,

Bedankt voor je feedback. Ik controleerde de functie op mijn computer, het werkte goed.

Om zeker te zijn, nadat u hebt geselecteerd Rij onderaan, heb je eraan gedacht om op te klikken kies knop?

Als u dat wel heeft gedaan en Kutools de rijen niet heeft geselecteerd, stuur ons dan de informatie over uw besturingssysteem ( Welke versie van het Windows-besturingssysteem gebruik ik?  ), Excel-versie en de taal die u op uw computer gebruikt.

Dank bij voorbaat. :)

Amanda
2 jaar geleden
·
#2445
Ik heb het probleem ontdekt. Het zal slechts ca. 5,000 verslagen. Het zal geen 10,000 records doen. Meer dan 5,000 lijkt te veel om aan te kunnen.
2 jaar geleden
·
#2446
Ik bedoel 5,000 records tegelijk. Je kunt de eerste 5,000 doen, dan nog eens 5,000 en nog eens 5,000 op verschillende tijdstippen, en het zal werken.
2 jaar geleden
·
#2447
Bedankt voor de informatie. Ik zal ons ontwikkelingsteam vragen of de limiet van de functie kan worden verlengd.

Amanda
2 jaar geleden
·
#2448
Hallo galactic25,

Volgens de feature-ontwikkelaar kan de limiet worden verlengd en wordt er aan gewerkt. Het zal echter enige tijd duren, dus wacht geduldig af.

En bedankt voor je feedback die onze producten beter zal maken!

Amanda
2 jaar geleden
·
#2449
Hallo galactic25,

Installeer de Kutool voor Excel 26.0 opnieuw, de ontwikkelaar heeft de limiet voor deze functie al uitgebreid: https://www.extendoffice.com/download/kutools-for-excel.html

Als je nog andere vragen hebt, aarzel dan niet om me dit te laten weten.

Amanda
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.