By tobiasax op zondag 24 oktober 2021
Geplaatst in Kutools for Excel
Antwoorden 1
sympathieën 0
keer bekeken 5.6K
Stemmen 0
In plaats van een vaste breedte of hoogte zou het leuk zijn om in plaats daarvan de opties max. breedte en max. hoogte te gebruiken. Uiteraard in combinatie met de mogelijkheid om de breedte/hoogte verhouding te behouden (die bij voorkeur worden overgenomen in de afbeelding in het Excel-bestand).
Ik kwam de situatie tegen waarin mijn afbeeldingen veel variëren in zowel hoogte als breedte. Dus als ik de hoogte laat bepalen, wordt mijn blad te lang en als ik de breedte laat bepalen, wordt het te breed. Als ik de optie had om een ​​maximale hoogte van bijvoorbeeld 100 en een maximale breedte van 150 in te stellen, zou het resultaat een goed compromis zijn.

Een ander probleem trouwens bij het gebruik van een vaste breedte is dat als ik eerst een kolom afbeeldingen importeer met hoge en smalle afbeeldingen (laten we zeggen H 500 B 200) en daarna een andere kolom importeer met lage en brede afbeeldingen (bijv. H 200 B 500), de rijhoogte wordt aangepast volgens de laatste import. Dus de hoge beelden worden afgesneden. Dus als het mogelijk is om te controleren of er andere afbeeldingen op dezelfde rij staan ​​bij het aanpassen van de rijhoogte, zou dat geweldig zijn.

Dank je voor je overweging!

Bedankt
hallo tobiasax,

Hartelijk dank voor uw suggestie.

Ik heb het al naar onze ontwikkelaars gestuurd. We zullen overwegen om de opties toe te voegen aan onze toekomstige versies. Nogmaals bedankt.

Amanda
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht