By littlej53081@gmail.com op zaterdag 23 oktober 2021
Geplaatst in Kutools for Excel
Antwoorden 1
sympathieën 0
keer bekeken 5.6K
Stemmen 0
Ik heb een grote lijst met links naar miniatuurafbeeldingen die ik probeer te valideren met behulp van deze functie. Bijna 100,000 rijen. Ik heb deze functie "Afbeelding invoegen vanaf URL" uitgevoerd in KuTools, en in eerste instantie werkte deze redelijk goed, waarbij hij enkele honderden rijen per minuut verwerkte. Toen het ongeveer ~65k bereikte, vertraagde het tot een crawl, tot ongeveer 12-15 rijen per minuut. Ik stopte de bewerking en startte de computer opnieuw op, en startte de bewerking opnieuw en nu draait deze vanaf het begin op 12-15 rijen per minuut. Ik heb een heel ander bestand geprobeerd, met een andere set links, en ook dit draaide op 12-15 rijen per minuut.
Ik heb een andere computer die ook KuTools heeft, en die deed hetzelfde met het grote bestand van 100 rijen. Snel gestart, vertraagd, nu werkt deze functie ook langzaam op alle bestanden op die computer.
Wat veroorzaakt deze prestatievertraging en is er een oplossing?
Hallo littlej53081@gmail.com,

Sorry voor het late antwoord. Ik heb de feedback naar ons ontwikkelteam gestuurd. Volgens een ontwikkelaar kan de reden de snelheidslimiet zijn van de website waaruit je in korte tijd vaak te veel gegevens hebt gehaald. De functie Afbeelding invoegen vanaf pad (URL) heeft geen beperkingen voor gebruikers. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om mij dit te laten weten.

Amanda
·
2 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht