By BGerou op zaterdag 21 maart 2020
Geplaatst in Excel
Antwoorden 0
sympathieën 0
keer bekeken 2.8K
Stemmen 0
Hallo Ik heb een spreadsheet met 14 kolommen en de kolommen F, G, J, K, L en M met formules
in hen die een waarde in hen retourneren. Voorlopig wil ik alleen de kolommen L en F in kaart brengen. De retourwaarden daarvoor zijn zoals hieronder vermeld. Het doel is om op de horizontale X-as twee secties weer te geven. Eén voor Starts en de andere voor Finishes en binnen deze twee secties is er een balk voor elk van de 4 hieronder genoemde, in hun respectievelijke sectie. Ik heb dit geprobeerd, maar ik krijg het niet zover dat het doet wat Idesire doet en ik weet dat het kan, zoals ik het in het verleden op verschillende
spreadsheets. Ik gebruik Microsoft Office365. Zoals je in de schermafbeelding kunt zien, krijg ik aan de linkerkant datums, dat wil ik niet. Onderaan krijg ik de statussen die ik wil, maar op de manier waarop ik ze nodig heb. Zie hierboven. Dit wetende, zou sectie 1 voor Starts in mijn diagram 1 voor Vroeg, 1 voor Op tijd en 2 voor Aan weergeven
Uitstel. Sectie 2 voor afwerkingen toont 3 voor Need To Finish en 1 voor Vroeg.
  
    [lettertype=Times New Roman] [/ Font]
  • Begint[/*][font=Times New Roman] [/font][list][font=Times New Roman] [/ Font]
  • In de wacht, moet klaar zijn, laat, vroeg, op tijd[/*][font=Times New Roman] [/ Font]
[lettertype=Times New Roman] [/font][*]Afwerkingen[/*][font=Times New Roman] [/ Font]
    [lettertype=Times New Roman] [/ Font]
  • In de wacht, moet beginnen, laat, vroeg, op tijd[/*][font=Times New Roman] [/ Font]
[lettertype=Times New Roman][/lettertype][/lijst]
Bekijk het volledige bericht