By Tobon op Zondag 23 april 2023
Geplaatst in Excel
Antwoorden 3
sympathieën 0
keer bekeken 4.3K
Stemmen 0
Hallo daar, ik ben momenteel een op big data gebaseerd werkblad aan het maken dat verschillende formules en celverwijzingsformules voor datums en andere gegevens bevat. Een van de moeilijkste formules of voorwaardelijke opmaak om te maken, is uitzoeken hoe de tekst- of waardekleur in een cel die verwijst naar een andere cel in een ander werkblad, kan worden gewijzigd. Voorbeeld: ik heb een datum in cel C2 in blad2 die een celverwijzing is van een datum in cel B2 in blad1. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat cel C2 de kleurtekst of -waarde (niet de celkleur) verandert wanneer ik in cel B2 verander? Omdat als ik momenteel de datum in B2 verander en rood markeer, dit alleen de waarde in cel C2 verandert, maar niet de kleur.

Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand me hiermee zou kunnen helpen.

Erg bedankt!!!!
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
1 Stemmen
·
0 reacties
·
Er kunnen veel redenen zijn voor gegevensverlies van apparaten zoals harde schijf, pendrive, geheugenkaart, raid-servers, enz. U hoeft zich nu echter geen zorgen te maken; u kunt uw gegevens herstellen door Pen Drive Data Recovery-softwareServices uttar Pradesh te gebruiken. Wij zijn de expert in het herstellen van gegevens sinds 2000 met meer dan 2 miljoen tevreden klanten. Wij zijn gevestigd in 15 grote steden/landen in heel India. Als u gegevenshersteldiensten nodig heeft, kiest u de dichtstbijzijnde. Wij behandelen gegevens vertrouwelijk. Wij werken volgens het No Recovery, No Charge-beleid. Neem voor meer informatie gerust contact met ons op via (+91) 9868337762. Alles kan worden hersteld van deze website
Op onze website vindt u alle beschikbare softwaretools:
”. Hoogtepunten van onze Data Recovery Services:
• Herstel van harde schijf
• E-mailherstel
• Serverherstel
• Laptop-/desktopherstel
• Fotoherstel
• Herstel van verwijderbare media
• Gecodeerd gegevensherstel
• Databaseherstel
• Tally-gegevensherstel
• Android-gegevensherstel
• Herstel van opbergboxen (nas &san)
• Bestandherstel
• Raid-herstel
• SD-kaartherstel
Mobiel ***** herstel
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Hallo Amanda,

Bedankt voor je reactie. Helaas heb ik de methode geprobeerd die wordt uitgelegd in het geval van Viepyr, maar het werkte niet voor mij.
Gelieve het bijgevoegde voorbeeld waar de rood gemarkeerde datum in blad 1 niet verandert in rood in blad 2.
of misschien mis ik of voer ik een verkeerd deel van de formule in?
·
1 jaar geleden
·
0 Likes
·
0 Stemmen
·
0 reacties
·
Bekijk het volledige bericht