Woensdag, november 30 2022
  2 Antwoorden
  4.8K bezoeken
Er is mij gevraagd om de spreadsheet van iemand anders aan te passen voor ons gebruik. In dit bestand houden we de voortgang van meerdere taken bij, maar dezelfde vragen worden elke week gesteld en ze kijken nooit naar de kolommen met statusupdates omdat ze zouden moeten scrollen en jagen. Ik zou een cel willen toevoegen aan elke rij met verschillende "categorieën" binnen die ene cel die statisch zijn. Een beetje zoals koppen, maar dan de mogelijkheid hebben om snel een oneliner-antwoord op elke categorie te typen.

Ik heb geprobeerd meerdere rijen toe te voegen en de rijen in alle andere kolommen afzonderlijk samen te voegen, zodat de andere cellen de lengte hadden van deze nieuwe cel die eigenlijk 9 rijen lang is. Maar toen ik dit deed, wikkelden de andere cellen de tekst niet zodat alle updates zichtbaar waren. Ik heb een screenshot geüpload van hoe het er nu uitziet. Ik zou dit graag willen bereiken zonder voor elk item afzonderlijke rijen cellen te vereisen en deze categorieën statisch te maken met de mogelijkheid om een ​​reactie aan de rechterkant te bewerken.
Bij voorbaat dank,
Darrell
1 jaar geleden
·
#3370
Wanneer ik een inkomende e-mail ontvang in Outlook met een bijgevoegd Excel-bestand en ik een voorbeeld van het Excel-bestand bekijk, worden mij altijd de eerste regels (startregels) van het Excel-bestand/blad weergegeven. Maar ik wil de laatst ingevoerde regels in Outlook-preview zien zonder het Excel-bestand te openen met big data ingeschakeld https://testmyspeed.onl/.
1 jaar geleden
·
#3453
Hi!
Zoals ik het begrijp, wilt u door de gebruiker gedefinieerde antwoorden weergeven volgens de gekozen categorie.
1. Maak een vervolgkeuzelijst met categorieën (als u niet weet hoe u een lijst moet maken, besteed er dan 1 minuut aan TitelDit artikel )
2. Pas vervolgens de SWITCH-functie toe in de uitvoercel (zie bijgevoegd Excel-bestand)
=SWITCH(C3,F8,G8,F9,G9,F10,G10,F11,G11,F12,G12)
Waarbij C3= cel met categorielijst
F8,G8,F9,G9,F10,G10,F11,G11,F12,G12 = cellen met antwoordberichten
Bijlagen (1)
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.