Woensdag, juni 29 2022
  13 Antwoorden
  5.6K bezoeken
Hallo,

Ik probeer een e-mail te verzenden op basis van een indirecte wijziging van de celwaarde (bijv. > 7), met de e-mailbijlage en specifieke celverwijzing naar de gewijzigde cellen in de hoofdtekst van mijn uitje. Ik heb de indirecte celwaarde gewijzigd op basis van de criteria. Ik krijg echter een 424-fout wanneer ik probeer een variabele in te stellen om het celadres in mijn e-mail te bellen. Zou je kunnen helpen? Ik voel dat ik dichtbij ben.

Dim xRg als bereik
Dim xRgSel als bereik
'Bereik & doel instellen'
Particulier subwerkblad_Wijziging (ByVal-doel als bereik)
Dim xRgPre als bereik
On Error Resume Next
Als Target.Cells.Count > 1 Sub afsluiten
Stel xRg = bereik ("Q2:Q43") in
Stel xRgPre = xRg.Precedenten in
Stel xRgSel = Intersect (Doel, xRg) in
ActiveWorkbook.Opslaan
Als xRg.Waarde > 7 Dan
Bel Mail_small_Text_Outlook
ElseIf (Niet xRgPre is niets) en (Intersect(Target, xRgPre).Address = Target.Adress) Dan
End If
End If
End Sub
Submail_small_Text_Outlook()
Dim xOutApp als object
Dim xOutMail als object
Dim xMailBody als tekenreeks
Stel xOutApp = CreateObject ("Outlook.Application") in
Stel xOutMail = xOutApp.CreateItem(0) in
xMailBody = "Hallo, cellen(s)" & xRgSel.Address(False, False) & _
" in het werkblad '" & Ik.Naam & "' zijn 3 dagen na intake" & vbNewLine & vbNewLine & _
"Controleer en neem contact op met de lead(s)" & vbNewLine & _
"Dank u"
On Error Resume Next
Met xOutMail
.Naar = ""
.CC = ""
.BCC = ""
.Subject = "Dagen sinds leadopname"
.Body = xMailBody
.Bijlagen.Toevoegen (ThisWorkbook.FullName)
.Weergeven 'of .Verzenden'
Eindigt met
On Error GoTo 0
Stel xOutMail = Niets in
Stel xOutApp = Niets in
End Sub


Bedankt!
1 jaar geleden
·
#2838
Hey daar!

Wanneer u een 424-fout krijgt, klikt u op debuggen en maakt u een screenshot van het gevonden probleem.
debuggen.png

We hebben de door u opgegeven code uitgevoerd, het werkte prima nadat we de end if hieronder naar verlaat sub.
veranderen.jpg

Wijzig uw code dienovereenkomstig en probeer het vervolgens om te zien of het werkt zoals u wilde.

Amanda
1 jaar geleden
·
#2843
Bedankt, Amanda! Ik krijg echter nog steeds de foutmelding en de prompt biedt geen "foutopsporing" -optie. Ik ben vrij nieuw in VBA, kan het mijn inspringen zijn? Aangezien het aan jouw kant werkt. Ik heb geprobeerd een schermafbeelding te uploaden, maar ik heb moeite om mijn antwoordbericht te laten verzenden (het laadt voor lange tijd, alleen een waarschuwing).
1 jaar geleden
·
#2844
Hallo Ryan, heb je alleen de doorhaling veranderd? end if naar verlaat sub? (Ik merkte op dat er een typfout (eixt) in de screenhot staat, sorry daarvoor.)
Zo ja, kunt u het Excel-bestand bijvoegen waarin u de code hebt toegepast?

Amanda
1 jaar geleden
·
#2847
Bedankt, Amanda! Ik krijg echter nog steeds de foutmelding en de prompt biedt geen "foutopsporing" -optie. Ik ben vrij nieuw in VBA, kan het mijn inspringen zijn? Aangezien het aan jouw kant werkt. Ik heb geprobeerd een schermafbeelding te uploaden, maar ik heb moeite om mijn antwoordbericht te laten verzenden (het laadt voor lange tijd, alleen een waarschuwing).


Je kunt proberen om het nu met de bijlagen te posten. :)
1 jaar geleden
·
#2858
Hallo Amanda, sorry voor de vertraging, ik heb de End if to Exit Sub veranderd. Maar ik kan het Excel-bestand of screenshots om de een of andere reden niet toevoegen - ik kan niet antwoorden met de bijlagen. Ik kon het Excel-bestand toch niet toevoegen omdat het een xlsm-bestand is en dat niet wordt ondersteund voor het uploaden van bestanden. Kunnen we chatten via e-mail?
1 jaar geleden
·
#2859
Hallo Amanda en ExcelFan, sorry voor de vertraging, ik heb de End if to Exit Sub veranderd. Maar ik kan het Excel-bestand of screenshots om de een of andere reden nog steeds niet toevoegen - ik kan niet antwoorden met de bijlagen. Ik kon het Excel-bestand toch niet toevoegen omdat het een xlsm-bestand is en dat niet wordt ondersteund voor het uploaden van bestanden. Hoe dan ook, kunnen we chatten via e-mail? Op die manier kan ik de bestanden doorgeven
1 jaar geleden
·
#2861
Hallo Amanda, sorry voor de vertraging, ik heb de End if to Exit Sub veranderd. Maar ik kan het Excel-bestand of screenshots om de een of andere reden niet toevoegen - ik kan niet antwoorden met de bijlagen. Ik kon het Excel-bestand toch niet toevoegen omdat het een xlsm-bestand is en dat niet wordt ondersteund voor het uploaden van bestanden. Kunnen we chatten via e-mail?


Hallo,

Waarom sla je het niet op als zip of rar?:)
1 jaar geleden
·
#2864
Ik kan helaas geen bestandstype plaatsen, noch links. Ik heb contact opgenomen om te ondersteunen, maar antwoord nu tot nu toe. Niet zeker van de oorzaak, maar bij het verzenden wordt de pagina gewoon geladen en niet verzonden. Heb meerdere browsers geprobeerd, mijn cache gewist en meerdere apparaten :/

Ik waardeer je bereidheid om te helpen! Helaas kan ik op dit moment geen bestanden doorgeven
1 jaar geleden
·
#2867
Hallo Ryan,

Bedankt voor de feedback. We zullen controleren of er een probleem is met het bijvoegen van bestanden. Voor nu, stuur je bestand naar:

Amanda
1 jaar geleden
·
#2868
Hallo Amanda!

Dit is Ryan4 van ExtendOffice. Bedankt voor het verzenden van uw e-mailadres om mijn probleem op te lossen. Ik ben van plan een actief lid te worden sinds ik uw fantastische community heb ontdekt, dus ik hoop dat mijn problemen met het uploaden van bestanden uiteindelijk worden opgelost!

Zie voorlopig het bijgevoegde bestand hier. Ik heb de code bijgewerkt om "Exit Sub" te lezen in plaats van "End if", maar ik ontvang nog steeds een foutmelding zonder debug-optie. Kan je adviseren? Misschien is het mijn structuur of inspringing.

Nogmaals bedankt voor je hulp!
Ryan

Hallo Ryan,

E-mail bericht ontvangen. Aangezien er mogelijk andere gebruikers zijn die hetzelfde probleem hebben, zal ik hier antwoorden.

Probeer de onderstaande methode:
1. Open Referentie.
vba-referentie.png

2. Controleren Microsoft Outlook 16.0 Objectbibliotheek. Opmerking: in plaats van 16.0 heeft u mogelijk 15.0, 14.0, enz.
vba-bibliotheek.png

3. Vervang de onderstaande code:
Dim xOutApp As Object
Dim xOutMail As Object

naar
Dim xOutApp As Outlook.Application
Dim xOutMail As Outlook.MailItem


Probeer de bovenstaande 3 stappen. Aangezien uw vba goed werkt op onze computer, is het voor ons moeilijk om het probleem te reproduceren. Hopelijk helpt deze methode je!

Amanda
1 jaar geleden
·
#2887
Hallo Amanda, ik heb Microsoft Outlook 16.0 Object Library maar helaas werkte dit ook niet - ik heb een nieuwe fout die naar de probleemcode verwijst. Het lijkt erop dat Outlook.Application geen gedefinieerd type is - moet ik een vroege binding maken om het object te kwalificeren?

Dank je!

(ps nogmaals, ik kan geen screenshots / bijlagen verzenden - zal via e-mail verzenden, maar voel je vrij om hier ook voor de community te posten.)
1 jaar geleden
·
#2895
Hallo Ryan,

Bericht ontvangen. Maar het spijt ons dat, aangezien de code op onze computers werkt, we nu geen andere oplossingen voor u konden bedenken. :(

Over de screenshots, heb je geklikt? Upload bestanden onder de Bijlagen en selecteer vervolgens de bestanden die door het forum worden ondersteund?

Amanda
1 jaar geleden
·
#2902
Jammer :/ Ik vraag me af wat het zou kunnen zijn - ik zal er nog wat mee proberen te spelen.

Over de bestanden, dat heb ik wel geprobeerd. Ik upload prima, maar nadat ik heb gecontroleerd dat ik geen robot ben en op antwoord heb gedrukt. De pagina wordt gewoon geladen en geladen, maar wordt nooit verzonden. Ik kan prima antwoorden zonder bijlagen. Amanda, ik heb je de bijlagen en het boek gemaild.

Laat het jullie weten als ik dit opgelost krijg!
Bedankt voor alle hulp in ieder geval :)

Ryan
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.