Dinsdag 12 november 2019
  3 Antwoorden
  8.2K bezoeken
Ik heb een heel groot MS Word-document (40 of 50 pagina's) dat uit vergelijkbare stukken tekst bestaat
Engels - hallo
Spaans - hola
Frans - bonjour
Engels - tot ziens
Spaans - adios
Frans - au revoir

Ik zou graag een andere taal willen toevoegen - dwz een Duitse regel toevoegen na elke Franse regel. Ik hoef me geen zorgen te maken over de inhoud van de regel - we hebben vertalers om dat te doen, maar ik zou willen dat het document eruitziet als 
Engels - hallo
Spaans - hola
Frans - bonjour
Duitse - 
Engels - tot ziens
Spaans - adios
Frans - au revoir
Duitse - 
Dus wat ik wil dat de logica zegt, is dat elke keer dat er een regel is die begint met "Frans" een regel wordt ingevoegd die "Duits" bevat
Zoals ik al zei zijn er bijna duizend van deze groepen, dus met de hand doen is niet echt een optie.
Bedankt
3 jaar geleden
·
#2040
Het artikel is gemakkelijk te begrijpen, gedetailleerd en nauwkeurig! Ik had veel oogst na het zien van dit bericht van jou! Ik vond het interessant, je artikel gaf me een nieuw perspectief! Ik heb veel andere artikelen over hetzelfde onderwerp gelezen, maar de jouwe heeft me overtuigd! bmi rekenmachine
3 jaar geleden
·
#2041
Volg deze stappen om een ​​horizontale lijn in uw document in te voegen:
Plaats uw cursor in het document waar u de horizontale lijn wilt invoegen.
Ga naar Formaat | Randen en schaduw.
Klik op het tabblad Randen op de knop Horizontale lijn.
Blader door de opties en selecteer de gewenste regel.
Klik op OK.
3 jaar geleden
·
#2042
Je hebt een leuk bericht geschreven, ik ga deze pagina bookmarken, bedankt voor de info. Ik waardeer uw eigen positie en ik zal hier zeker terugkomen. Bedankt.
  • Pagina:
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht geplaatst.